Komt van de witte merels die ik jarenlang fokte...

Hier een nestje van 5 stuks.
Mvg

.
. 

Aha, 'n gevalletje VolendamLees dit artikel maar eens Marco. Dan zie je dat het best een ingewikkelde materie is.
 waar veel doordacht werk in zit. Die jonkies hebben regelmatiger voeding nodig dan m'n eigen kinderen in hun luiertijd hadden. Toch mooi wanneer het lukt!
 waar veel doordacht werk in zit. Die jonkies hebben regelmatiger voeding nodig dan m'n eigen kinderen in hun luiertijd hadden. Toch mooi wanneer het lukt! .
.Je kan over meer zaken postenHet gaat nou over vogels, dus daar kan ik wel wat over posten.
 .
.  .
.
 )
 ) Kweek ff zelf vleugels...
 Kweek ff zelf vleugels... .
.mark bres schreef:Vroeger in de jaren 80 toen de boetes voor schippers voor het lozen van stookolie op zee lager waren dan de kosten voor het leeg zuigen aan de wal heb ik heel veel stookolie slachtoffers naar de opvang gebracht.
Het ging dan om een enkele Jan van Gent, roodkeelduiker,drieteenmeeuw en 10tallen zeekoeten en alken.
Verder dit jaar een waarschijnlijk vergiftigde torenvalk en een jonge grote bonte specht die bijna door een kat gegrepen werd naar de opvang gebracht.
@Peter, Mooie foto's van die Woudaapjes !
@Hilco, Mooi werk dat je bij de opvang verricht (Hoop niet dat je je zin met die Zeearend gaat krijgen)
pj otte schreef:Goed werk Hilco. Hier in Brabant al eens een Kerkuil en andere roofvogels weggebracht naar een opvangcentrum.
Gr, Peter
Boompieper
 .
 . .
.