Zo,
Ik kan omdat het woelige tijden zijn toch niet slapen dus dan maar wat research als ik het zo mag noemen. Geef dus gerust de stress de schuld.
Vangsten op datum 2010, YouTube-creaties, promofilmpje op YT. Leerzaam en voor mij eigenlijk wel genoeg. Als dit het plaatje compleet maakt, snap ik het wel.
Jan, ik moet wat kwijt. Zal proberen het niet te bont te maken. Het worden wel irritante vragen en zo, vrees ik.
Heb je ook foto's van je set-up (dat is een professioneel woord voor hengelopstelling), waar
wel een Black Monkey op te zien is?
Heb je ook foto's/filmmateriaal van al die dertigers die je noemt? En dan wil ik ook graag oude puntgave vissen met puntgave bekken zien, als dat kan. Dat zou wel helpen.
Waarom nergens je outstanding results op 'circuitwater regio Drenthe'?
Als ik naar dat promofilmpje van de Black Monkey op jouw YouTube-kanaal kijk en dan vooral het stukje 1:47-3:39min. (ziek ben ik hè, ik heb het zelfs genoteerd!) dan krijg ik toch wel effe de kriebels hoor. Wat een kracht is er voor nodig om het ding in werking te laten treden! Die hangt bij mij als het zo'n beet is altijd allang, zonder enige twijfel. Geen ding voor nodig. Dit filmpje zegt heel veel. Zelfde als met je slip dicht vissen. Krijg ik nu ook punten?
Verder nog wel wat, maar laat maar. Ik denk dat als je dit een beetje verwerkt hebt, je wel zit te schudden van het lachen achter je computer. Iedereen is in je grote grap getrapt. Elke dag was voor jou 1 april! Ik kan me voorstellen dat je het echt vermakelijk vindt.
Nou, ik houd maar op, want straks ga ik ook huilen.
Groet,
Willem