Na een dramatisch jaar waarin ik zelfs voor mijn doen ontzettend weinig vis heb gevangen is de Jinx dan eindelijk gebroken!
Veel goed bedoelde adviezen heb ik opgevolgd dit jaar, maar helaas mocht dit niet succesvol blijken voor mij. Het advies back to basic heb ik weliswaar getracht op te volgen maar dat is heel erg moeilijk als je de weg zo erg kwijt bent als ik was. Gister een sessie met Marijn gedaan in het Amsterdamse, ja daar had ik de vergunning voor nodig

Op de nieuwe stek kreeg ik eerst een reality check van Marijn m.b.t. mijn odnerlijnen, moet eerlijk zeggen dat hij er geen spaan van heel liet

Kortom ....
6 uur vissen
14 runs, bij een water temperatuur van 6 graden
13 vissen op de kant, geen monsters maar allemaal zo 17 - 18 pond.
7 voor Marijn
6 voor mij, waarbij ik de enige spiegel van de sessie pakte en die was zo verschrikkelijk mooi in zijn winterse kleuren pracht.
Ik ben de laatste dagen erg verkouden, waardoor mijn uitstraling niet echt blij lijkt maar geloof mij mannen ...... deze grijns is voorlopig niet van mijn bakkes te meppen!
Iedereen hartelijk dank voor de adviezen, en Marijn bedankt voor het echt back to basic brengen van deze dwaler!
Marc