300gr polenta
300gr maismeel
200gr tarwebloem
100gr knoflookpoeder
100gr gemalen hennep
heeft iemand tip over hoe ik mijn recept nog kan verbeteren??

Daaf Wolters schreef:Ik kan je zeker 15 toevoegingen noemen die stuk of stuk je boilie zouden kunnen verbeteren. Kom je daar verder mee? Ik denk het niet. Zoals Richard al zegt, gewoon zelf dingen proberen, niet bang zijn om een keer op je bek te gaan en niet te grote hoeveelheden aanmaken als je een bol nog aan het testen bent.
Daaf Wolters schreef:Sorry Hilco, maar ik vind dit een vrij stomme opmerking.
langharige karpervanger schreef:
Moet ik het dan ook nog gaan hebben over het testen van boilies? Als jij veel waarde hecht aan hoe een bal zich in de lucht gedraagt kan je ze vast in een windtunnel gooien.
Daafjuh - JONGUH schreef:Daarnaast werkt niet elke boilie op elk water even goed. Echter op grote, dunbezette wateren is testen vaak al helemaal niet te doen omdat je simpelweg te weinig aanbeten krijgt. In dat geval ga je voor een aas wat zich al bewezen heeft en pas je dat naargelang de omstandigheden aan(bijvoorbeeld wat harder of wat meer verticale attractie). Genoeg zo?
Daaf
Daaf Wolters schreef:Sorry Hilco, maar ik vind dit een vrij stomme opmerking. Ik zou bijna zeggen lees een karperboek en het daar bij laten. Verder is roepen vanaf de zijlijn zonder zelf met suggesties te komen wel erg makkelijk.
Hilco Meijer schreef:
Ik zie heel vaak, dat iemand die net nieuw is op het board en voor het eerst wat vraagt, direct wordt afgekapt. Niet vragen, maar…