1.eerst moest ik door iets stoms op mijn werk een uur langer blijven i.p.v dat ik wou vissen.

2.thuis komen dacht ik wel gelijk te kunnen gaan eten maar ik moest wachten op mijn vader die in de file stond:(
3.eindelijk bij het water komt een vriend dus ik ga zitten met mijn rug naar mijn hengels en ik schrik van een piep van mijn pieper en stoot mijn hengel aan en daardoor valt mijn swinger in het water:(
4.nu de grootste:( namenlijk ik krijg een run op mijn mais en ik dus op het steigertje gaan staan en gaan drillen maar doordat ik perongeluk met mijn hand een keer tegen het cliphje aan gekomen ben en ik niet wist wat er aan de hand was met die molen kon ik ook terug draaien. dus daardoor moest ik blokken met het hadsvat van de molen en verspeelde ik mijn 2e karper ookit die ik kon vangen en heb er dus nooit een kunnen vangen:(
5.ik moest om tien uur thuis zijn want de plicht roept morgen ochtend om 8 uur weer en heb geen zin om er als een natte krant bij te lopen en dus stond ik natuurlijk voor de sluis in hellevoet"sluis" hoe kan het ook anders.
zo dus nu heb ik vandaag al 5 keer een