:(

Plaats reactie
fernando breevaart

12-06-2006 22:51

het was vandaag een beetje een pech dag:(
1.eerst moest ik door iets stoms op mijn werk een uur langer blijven i.p.v dat ik wou vissen.:(
2.thuis komen dacht ik wel gelijk te kunnen gaan eten maar ik moest wachten op mijn vader die in de file stond:(
3.eindelijk bij het water komt een vriend dus ik ga zitten met mijn rug naar mijn hengels en ik schrik van een piep van mijn pieper en stoot mijn hengel aan en daardoor valt mijn swinger in het water:(
4.nu de grootste:( namenlijk ik krijg een run op mijn mais en ik dus op het steigertje gaan staan en gaan drillen maar doordat ik perongeluk met mijn hand een keer tegen het cliphje aan gekomen ben en ik niet wist wat er aan de hand was met die molen kon ik ook terug draaien. dus daardoor moest ik blokken met het hadsvat van de molen en verspeelde ik mijn 2e karper ookit die ik kon vangen en heb er dus nooit een kunnen vangen:(
5.ik moest om tien uur thuis zijn want de plicht roept morgen ochtend om 8 uur weer en heb geen zin om er als een natte krant bij te lopen en dus stond ik natuurlijk voor de sluis in hellevoet"sluis" hoe kan het ook anders.
zo dus nu heb ik vandaag al 5 keer een :( gehad en ga zo naar bed zodat ik niet nog een keer vandaag een :( kan krijgen hoop ik want als je stil licht heb je minder kans op een:( maar met de nadruk op minder want er kan altijd wat gebeuren ook in bed)
ferenc van de vorstenbosc
Contacteer:

12-06-2006 23:29

Als je hier al druk om maakt staat er nog heel wat te wachten voor je :wink:
fernando breevaart

13-06-2006 07:24

haha bedankt nvind het niet er om te wachten hoor zit daar dan lekker in mijn stoel lekker wat te drinken of te lezen je maakt is een praatje met iemand en beetje rond kijken dan gaat voor mij de tijd hard hoor als er dan af en toe wat gebeurd dan vind ik het wel goed
randy nieman

13-06-2006 17:24

Wat zou er in hemelsnaam kunnen gebeuren in bed........

Bij mij gebeurd er nl. niet zo heel erg bar veel :lol:

mvg,

Randy
kaas stad !!! kaas karper !!! kaas aas !!!
Patrick Kip

13-06-2006 17:56

Wat zou er in hemelsnaam kunnen gebeuren in bed........

Bij mij gebeurd er nl. niet zo heel erg bar veel

Das balen.... :lol:

Fernando,

als je nog ff verder gaat met karpervissen staat je nog wel meer te wachten, van vliegende tenten tot lekkende bootjes/waadpakken en natuurlijk het verliezen van je target op 5 cm voor het net....

Veel sterkte toegewenst, hopelijk houd je er geen trauma aan over... :lol:

Groet,

Patrick
Plaats reactie