Maar vang ze nog daaro Dries!!

Gr. v. Gorp.
Nick van den Oord schreef:Er wordt veel gevist rondom een eiland in die plas, dit konden de duikers ook zien: het lag volledig bezaaid met schimmelende boilies(terwijl de plas een rijk bestand heeft aan vis !).
Arno van Beek schreef:heeft meestal niets te maken met de hoeveelheid aas maar wel met de kwaliteit van het aas.
Als de bol niet goed in elkaar zit dan eten ze deze niet meer, je kunt dan wel blijven voeren maar dan gaat alles letterlijk en figuurlijk op de grote hoop.
Arno van Beek schreef:
Ook al voer ik 5KG en gooi ik meteen mijn haakaas er neer dan wordt deze als eerste gepakt.
Je "voer" boilies zijn erg belangrijk maar je haakaas en de presentatie hiervan zijn het belangrijkste.
Arno van Beek schreef:Met single hookbait vang je alleen de vissen die toevallig langskomen.
Als je weet dat het bestand goed is en je hebt goed aas dan kun je het beste goed voeren (veel dus)
Iedere vis die je voert kom steeds terug en als dit er veel zijn vang je dus veel meer vissen, bijkomend voordeel hiervan is dat de karpers de stek gaan domineren, de vissen steeds groter worden en je geen brasem meer vangt na een paar dagen.
Op deze manier van vissen vang je met 2x 1,5 tot 2 uurtjes per dag vissen zo een stuk of 8 vissen (per dag)
Heb helaas alleen in de vakantie tijd om te vissen op deze manier, buiten de vakanties om pen ik meestal of zit ik even instant een paar uurtjes.
Arno van Beek schreef:Op deze manier van vissen vang je met 2x 1,5 tot 2 uurtjes per dag vissen zo een stuk of 8 vissen (per dag)
Arno van Beek schreef:Met single hookbait vang je alleen de vissen die toevallig langskomen.