Groet,
Peter
Martijn, dat ik jou nog vaker, dan ik o.a. hier doe, zaken moet toelichten, dat is me ondertussen bekend. Waarschijnlijk zelf teveel azijn gezopen die naar je hoofd is gezeken.., eh gestegen. Bovendien leg je mijn insteek met graagte omgedraaid uit. Pot verwijt de ketel, haha...Laat iedereen in zijn waarde, een topic openen om iemand af te zeiken zegt meer over jezelf dan je denkt.
Richard Pont schreef:Als ik voor mijzelf spreek, het lijkt me best wel leuk om wat actiever te zijn op dit forum, maar ik doe het niet om bovenstaande reden.
Bert Timmerman schreef:Nicht ärgern, nur wundern....
Iemand vangt grote vis, uit betaalwateren en staat in blaadjes. Hij schijnt dat hartstikke mooi te vinden. Wie zijn wij om te zeggen dat wat hij als mooi beleeft, niet zo mooi is?
Denk dat men niet moet vergeten dat kwo gewoon focking commercieel geworden is. Tevens slaat dit aan. Hoeveel Nederlanders worden tegenwoordig niet blij omdat ze een kekke broek of een bonkers mooi truitje (van een internetsite dat onderandere over karpers gaat) dragen? Tijden veranderen.
Michel Hulshof schreef:Maar de mentaliteit die er heerst dat men automatisch maar respect moet hebben omdat iemand grote vissen heeft gevangen, bah.
Michel Hulshof schreef:zo groot mogelijke karpers er in uit te zetten en daar zit hem het gevaar.
Michel Hulshof schreef:Vissen in Nederland of over de grenzen van Nederland is wat anders dan bakken rossen op betaalwateren waarvan stekken bekend zijn, het gehele jaar voorgevoerd wordt enz., enz.,
bert kamp schreef:Nogmaals, als iemand dat leuk vindt, laat hem, niemand verplicht jou dat ook te doen.
Als het gaat om pionieren, dat kan ik vanwege mijn gezondheid niet meer maar plezier en beleving heb ik nog steeds.
En die reclame, die is er altijd al geweest. Als je je er per se aan ergeren wil, ga je gang maar erger een ander niet met eeuwig durend commentaar er op.
Ik kijk er gewoon niet naar.
Nee hoor. Hoogstens wat gelach omgat je bang bent dat je mooie spullen aan de waterkant vies worden...Als dit een serieuze vraag is moet je me maar pb-en. Ben bang dat ik anders wordt afgezeken omdat ik te mooie spullen heb![]()