Hilco Meijer schreef:
Tot slot, die gast uit Leeuwarden moest ook nog even iets posten, die heb ik een paar keer op zijn pikje getrapt, vandaar. Ten eerste, ik ben geen meneer, maar gewoon Hilco.
Wereldbollen maak ik niet, 340 mm. bollen lijkt me meer iets voor een great white en die heeft volgens mij zelfs nog een hele kluif aan jou.
Een forum draait vooral ook om hits, dus ik ben een valuable asset voor KWO. Daarnaast informeer ik en ben ik kritisch, maar het gaat zeker niet alleen om mijn eigen ego, zo zit ik nou eenmaal niet in elkaar.
Integriteit en transparantie, daar maak je vrienden mee!
Uiteraard post ik wat, immers volgens mij staat antwoorden geheel vrij. Echter moet ik je toch wijzen op een paar grove fouten, kun jij wellicht ook niks aan doen laten we het maar houden op de leeftijd. Ten eerste, ik kom niet uit Leeuwarden, waar jij die onzin vandaan haalt geen idee maar zomaar iets roepen doe je wel vaker.
De bewering dat je mij wel vaker op mijn "pikje" hebt getrapt, ook daarvan kan ik enkel concluderen dat je er wederom naast zit.
Jezelf een valuable asset noemen, kom op iedereen is vervangbaar helemaal als ze zo narcistisch zijn zoals jou, daarnaast gezien de reacties van anderen zullen we jou missen als kiespijn.
Martin Post is in jouw ogen maar een prutser omdat hij een boilierange op de markt heeft gebracht en waarvan jij de maker hebt onthuld, nou applaus voor jezelf ik persoonlijk vind je aanval vrij respectloos.
Pilaar en Hofman zijn in jouw ogen een stel hypocriete, zelfverrijkende paria's die ook een bol op de markt brengen welke enkel voor community leden beschikbaar zijn en de hoofdprijs kost. Aangezien jij jezelf de vrijheid geeft om van alles te roepen, zou het je sieren om niet iedere keer je scheur open trekken en alles te zeggen wat er in je op komt.
Als ik op dezelfde wijze als jou zou denken zou ik zeggen dat je een seniele oude gek bent die ze niet allemaal op een rijtje heeft.
Echter heb ik meer fatsoen in mijn donder!
Als ik jou was zou ik meer achter de geraniums gaan zitten of achter je hengels in plaats van voor je computer en al die onzin uitkramen.