Lieve mede (karper) vissers , Ik ben op zoek naar een 10ft hengel , het liefst 2,50 lbs maar mag ook 2,75lbs zijn en nu komt de uitdaging ( voor mij dan) ,,, graag onder de 100 eu per hengel.
voorkeur kurk , maar hoef niet per see , anders ben ik wel heel veel eisend.
10ft Korte hengel omdat,,,, makkelijk vervoeren , prima voor op de krappe stekken , en ik vaar me hengels toch 9 van de 10 x uit. Misschien zit ik ernaast maar als ik het me inbeeld , lijkt mij dit prettiger , leuker drillen , lees meer beleving... Correct me if i am wrong.
voorkeur 2,50 lbs , omdat plezier van een vis drillen op 1 staat, ongeacht formaat... maar als dat lastig zoeken is , volstaat ook 2,75 lbs... Misschien zelfs wel beter omdat het al een korte hengel is... maar 3lbs lijkt me echt te stug , correct me if i am wrong.
onder de 100 eu... moet ik dit nog uitleggen ( ik werk me de touwtandjes in de zorg

Mochten we nu er een tientje boven zitten,,, laat het me toch graag weten... koop ik er 1 , en volgende maand nog 1 haha.
Wie o wie helpt mij even tussen de hengels door

ik zelf kwam al uit op de sportex , maar het buged laat dat niet toe...
ik kom wel wat van Nash tegen , maar hier op het forum lees ik momenteel niet de beste bevindingen met Nash hengels.
Gr Niels