Je ziet in mijn verhalen zowel op het veluwemeer als ijsselmeer dat ik ook blank

.Tuurlijk blank je weleens en vooral op de randmeren.Echter zou ik wel eens met 'die 4 koppels' willen vissen en kijken wat hun strategie is mbt het vissen op het ketelmeer.Ik ken ook veel mensen die met succes mooie en zware vissen  vangen op het ketelmeer/Ijsselmeer.Als ik naar mezelf kijk hoef ik op het veluwemeer niet eens te voeren als ik een nachtje ga zitten want gegarandeerd dat ik voor 90procent vis vang.Waarom is dat????Omdat ik precies weet waar de vis zit en zelfs een vis erbij heb die ik al 3jaar achter mekaar gevangen heb.Dus beste Jim....bij deze bied ik me aan om een keer te vissen met jou of een koppel.......in afwachting van jouw reactie..........(Trouwens zijn er 2koppels actief bij ketelhaven soms????
 .Tuurlijk blank je weleens en vooral op de randmeren.Echter zou ik wel eens met 'die 4 koppels' willen vissen en kijken wat hun strategie is mbt het vissen op het ketelmeer.Ik ken ook veel mensen die met succes mooie en zware vissen  vangen op het ketelmeer/Ijsselmeer.Als ik naar mezelf kijk hoef ik op het veluwemeer niet eens te voeren als ik een nachtje ga zitten want gegarandeerd dat ik voor 90procent vis vang.Waarom is dat????Omdat ik precies weet waar de vis zit en zelfs een vis erbij heb die ik al 3jaar achter mekaar gevangen heb.Dus beste Jim....bij deze bied ik me aan om een keer te vissen met jou of een koppel.......in afwachting van jouw reactie..........(Trouwens zijn er 2koppels actief bij ketelhaven soms????  )
  )