Bedankt voor de tips jongens!
Die scope bivvy is inderdaad ook wel interessant!
En slaapmateriaal koop ik het liefste nieuw, zo ben ik nu eenmaal.
In mijn studententijd kocht ik alles 2ehands, maar soms toch een beetje een kat in een zak gekocht,
bv. een Trakker-tent die na 3 keer opzette scheurde, 1 uur rijden voor iets dat op foto super leek, maar in het echt niets is...
Nu ik het mij min of meer kan veroorloven koop ik in de mate van het mogelijke alles nieuw, dan kan ik zelf kiezen en heb ik garantie.
Ik ben ook niet zo'n vernieuwer, ik wil wel degelijk materiaal, maar eens ik dat heb gebruik ik dat tot
het kapot is. Dit in tegenstelling tot mijn vismaat die bijna elk jaar alles nieuw koopt
Heb al wat filmpjes bekeken en voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar de trakker bedchair met trakkerslaapzak. In de winkel wordt het nog wat vergelijken.
De tent ben ik nog niet uit, alhoewel ik die supa brolly supervet vind. Maar die Nash ziet er ook super uit, zeker voor die prijs. Hoe zit dat met de kwaliteit van de Nashtenten tegenwoordig? Vroeger waren deze, net als Fox, super, maar de laatste tijd hoor ik wat vissers aan de waterkant klagen over de kwaliteit?
Of zit klagen in materiaal nu eenmaal in het bloed van sommige vissers?