Inmiddels is mijn probleem toch netjes opgelost door hengelsport molenberg en korda europe en mag ik een nieuwe tent uitzoeken gelukkig.
Ben blij dat ze voor mij een uitzondering maken
Tent probleem opgelost
- Rik koster
- Berichten: 5111
- Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
- Locatie: zuid holland
- Contacteer:
De aanhouder wint !
Zo heb ik dat toen eens gehad.met Sander's hengelsport in Ridderkerk. Mijn delkims via hun ter reperatie en hun gingen failliet.
Alle paniek brak bij me uit en dacht nu ben ik alles kwijt.
Met een flinke heisa via de telefoon konden ze niks doen zeiden ze.
Toen ik hun vertelde dat ze 3 opties hadden om stipt 3 uur die middag ( geld terug, vervangende set, of dat ik ter waarde van de set spullen mee zou nemen zonder pardon ) is het alsnog gelukt toen om een nieuwe set te krijgen.het was inmiddels ook al 11 weken aan de gang dat ik het zo beu werd dat ik deze boze beslissing nam.was in alle Staten wegens een frankrijk trip 2 weken later.al met al werd het dan toch opgelost, terwijl ze door de telefoon herhaaldelijk zeiden we kunnen niks betekenen.we hebben geen delkims op voorraad.soms kan een brutaal mens de hele wereld aan.en nou een goeie tent uitzoeken gozer !!
Zo heb ik dat toen eens gehad.met Sander's hengelsport in Ridderkerk. Mijn delkims via hun ter reperatie en hun gingen failliet.
Alle paniek brak bij me uit en dacht nu ben ik alles kwijt.
Met een flinke heisa via de telefoon konden ze niks doen zeiden ze.
Toen ik hun vertelde dat ze 3 opties hadden om stipt 3 uur die middag ( geld terug, vervangende set, of dat ik ter waarde van de set spullen mee zou nemen zonder pardon ) is het alsnog gelukt toen om een nieuwe set te krijgen.het was inmiddels ook al 11 weken aan de gang dat ik het zo beu werd dat ik deze boze beslissing nam.was in alle Staten wegens een frankrijk trip 2 weken later.al met al werd het dan toch opgelost, terwijl ze door de telefoon herhaaldelijk zeiden we kunnen niks betekenen.we hebben geen delkims op voorraad.soms kan een brutaal mens de hele wereld aan.en nou een goeie tent uitzoeken gozer !!
- peter cooreman
- Berichten: 738
- Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
- Locatie: Belgie
Beste Bojan,
Ben blij voor je...nu nog een goede kiezen en een betere hengelsportzaak voor de volgende keer.
Mvg Peter
Ben blij voor je...nu nog een goede kiezen en een betere hengelsportzaak voor de volgende keer.
Mvg Peter
Better a bad day at fishing than a good day at work.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01-10-2015 23:28
Beste Bojan,
Bedankt voor de rectificatie. Soms is een probleem niet 1,2,3 op te lossen. Ben blij dat we uit eindelijk toch tot een passende oplossing zijn gekomen.
Mvg Amellita
Bedankt voor de rectificatie. Soms is een probleem niet 1,2,3 op te lossen. Ben blij dat we uit eindelijk toch tot een passende oplossing zijn gekomen.
Mvg Amellita
- Rik koster
- Berichten: 5111
- Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
- Locatie: zuid holland
- Contacteer:
Blijkbaar werkt het toch om je ongenoegen te uitten op kwo
-
- Berichten: 278
- Lid geworden op: 15-07-2015 20:44
amellita kwekel schreef:Beste Bojan,
Bedankt voor de rectificatie. Soms is een probleem niet 1,2,3 op te lossen. Ben blij dat we uit eindelijk toch tot een passende oplossing zijn gekomen.
Mvg Amellita
Het lijkt me niet meer dan normaal om het als winkelier meteen op te lossen ipv dat de consument eerst ze ongenoegen moet uiten zeker met de kennis dat ze bij Korda totaal niet moeilijk doen bij problemen.
Ik hoor wel vaker over de slechte service die jullie leveren onderscheid je en neem een voorbeeld aan Hareco of Wout van Leeuwen.
- peter cooreman
- Berichten: 738
- Lid geworden op: 01-04-2013 22:31
- Locatie: Belgie
Inderdaat....en anders ben je niet waard dat je een Hengelsportzaak uitbaat!!!....klant is koning....behandel ze goed...zaken gaan goed...doe je dit niet...gaat de zaak na een tijdje dicht!!!
Mvg Peter
Ps:voor je te onderscheiden van Wout van Leeuwen en Hareco....zal jullie heeeeeel veeeeel moeite kosten!....maar het is meer dan het proberen waard!
Mvg Peter
Ps:voor je te onderscheiden van Wout van Leeuwen en Hareco....zal jullie heeeeeel veeeeel moeite kosten!....maar het is meer dan het proberen waard!
Better a bad day at fishing than a good day at work.
-
- Berichten: 1060
- Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
- Locatie: zuid-holland
heb met een vertegenwoordiger van korda gesproken en die zeggen zelf dat ze niet zomaar meer een nieuwe tent geven omdat er in het verleden misbruik van werd gemaakt.
Dus de winkelier heeft juist gehandeld.
Gelukkig hebben ze voor mij een uitzondering gemaakt
Dus de winkelier heeft juist gehandeld.
Gelukkig hebben ze voor mij een uitzondering gemaakt
- Rik koster
- Berichten: 5111
- Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
- Locatie: zuid holland
- Contacteer:
Ze zouden die delkims eens in Nederland moeten laten repareren!
Dan had ik waarschijnlijk geen overstap na flink wat jaren hoeven te maken naar de ntxr.korda is 1 van de grootste spelers, maar de service.....
Dan had ik waarschijnlijk geen overstap na flink wat jaren hoeven te maken naar de ntxr.korda is 1 van de grootste spelers, maar de service.....
-
- Berichten: 1060
- Lid geworden op: 26-02-2003 01:00
- Locatie: zuid-holland
ik was mijn delkim ook ooit 7 maanden kwijt voor reparatie
-
- Berichten: 197
- Lid geworden op: 10-11-2010 11:55
Korda service is en blijft slecht! Wel de lusten (mega winsten) maar niet de lasten (garantie afhandeling) want die besteden ze liever uit. Dit geldt dus voor alle zooi (aqua, trakker, delkim en nog wel meer) dat zij hierheen halen.
Als je dan als klant zijnde om een los onderdeeltje vraag wanneer je tent voor de tweede keer kapot is, je niet zit te wachten op weer 13-14 weken zonder zitten en het gemakkelijk zelf te repareren is, dan is dat teveel gevraagd en moet je het maar met de winkelier uitzoeken.
Als je dan als klant zijnde om een los onderdeeltje vraag wanneer je tent voor de tweede keer kapot is, je niet zit te wachten op weer 13-14 weken zonder zitten en het gemakkelijk zelf te repareren is, dan is dat teveel gevraagd en moet je het maar met de winkelier uitzoeken.
-
- Berichten: 278
- Lid geworden op: 15-07-2015 20:44
Bojan van der Linde schreef:heb met een vertegenwoordiger van korda gesproken en die zeggen zelf dat ze niet zomaar meer een nieuwe tent geven omdat er in het verleden misbruik van werd gemaakt.
Dus de winkelier heeft juist gehandeld.
Gelukkig hebben ze voor mij een uitzondering gemaakt
Ik vind het knap van hun dat ze jou het gevoel geven dat ze voor jou een uitzondering hebben gemaakt!!!Ik begrijp dat je opgelucht bent met een nieuwe tent maar vergeet niet dat dit in jou en vele andere gevallen niet meer dan logisch is zo ook de service van Molenberg want eerst was het ruk en kon niks en nu kon het plots wel.
Geniet van je nieuwe tent.