Waarom? sweetners en attractors

Plaats reactie
nachtkarper (mike hartman

03-09-2003 11:37

hallo hier een vraag over waarom je sweetners gebruiken, en wat is een sweetner eigenlijk zo zou ik ook het zelfde willen weten over attractors.
groetjes
en al vast bedankt
nachtkarper.
ferenc van de vorstenbosc
Contacteer:

03-09-2003 12:26

Om het aas aantrekkelijker te maken.

sweeter is een zoetstof(werking mag je raden :wink: ) en daar houd de vis wel van.

En de rest,er zijn zoveel dingen om je boilie "lekkerder"te maken.

Maar het kan eveneens bij verkeert gebruik ook heel anders werken,en dat niet in de positieve zin :wink:
nachtkarper (mike hartman

03-09-2003 13:55

hallo

Ja ik begrijp dat een sweetner gebruik word om de boilie aantrekelijker te maken maar ik zou graag willen weten wat er presies in een sweetner voor stoffen zitten ik dedoel geen flevours want het lijkt net water en ruiken doet het ook al niet is het meschien een eetlust wekkeren ja zeker er bestaan heel wat potjes en flesjes om je boilie aantrekelijker temaken maar ik bedoel alleen sweetner of intens sweetner zowel in poeder vorm te krijgen trouwens meestal staan de maat voering wel op het flesje aangegeven dus als je eerst eventjes leest kom je daar wel achter
groetjes
nachtkarper
Stefan Slechten

03-09-2003 13:59

Mike,

gewoon erin gooien :wink: Als het niet werkt kom je er snel genoeg achter. Ikzelf gebruik dat allemaal niet, omdat het in mijn ogen niet veel extra aan mijn vangsten bijdraagt. Gewone vismeelbol doet het even goed hoor. Ken genoeg mensen die er echt in geloven, en dat vind ik ook niet erg. Vissen waarmee je vertrouwen hebt.

Je merkt het alleen wel op je bankrekening.

mvg
stefan
Peter Otte

03-09-2003 16:29

Hoi Stefan,

Dus er gewoon in gooien, dus er gewoon niet in gooien.
Terecht wordt er gevraagd wat zitten er voor chemische stoffen in.
Stoffen als aspartaan kunnen er onder andere in zitten,het is vaak niet alleen zoet maar ook bitter. Sweetner een mooie naam met letterlijk een raar luchtje.
Elke fabriek heeft zijn eigen samenstelling, een antwoordt is er niet op te geven.
Mijn antwoordt dus, niet gebruiken!!
Ga naar de bakker en vraag naar instant roompoeder kost een paar euro de kilo, een prima binder en een prima smaak 20% op je mix ook bij vis boilies Stefan.
Als er vraag naar is wil ik het wel mee naar Leerdam nemen.
Willem Peters, heeft het al meerdere keren aangehaald.

Groeten, Peter
Henk ter Maat

03-09-2003 16:36

Tja Peter,

Ik denk en hoop eigenlijk dat Stefan er nog op terug komt.
Sweetners, zoetstoffen in gewoon Nederlands, gewoon erin gooien is niet best.....
<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.voedsel.net/themas/zoet.htm" target="_blank" class=bericht>http://www.voedsel.net/themas/zoet.htm</a><!-- BBCode auto-link end -->

Sportieve groeten Henk
Stefan Slechten

03-09-2003 16:46

Mensen,

begrijp mij niet verkeerd. Ik zei tegen Mike dat hij het rustig kon gebruiken. Of het schadelijk is of niet, dat weet ik niet, ik ben geen voedseldeskundige.

Ikzelf gebruik geen sweetners etc. Zou ik al zoiets gebruiken, dan zou ik inderdaad gaan voor natuurlijke sweetners, poeders etc. Daar heb ik wel ervaringen mee, en daar zou ik ook meer vertrouwen in hebben dan de kunstmatig gefabriceerde geuren en smaken.

Nogmaals, of het al dan niet schadelijk was, wist ik niet. Is dit wel zo, dan is het heel simpel.

Neem de tip van Peter mee, en ga naar de toko, supermarkt en noem het maar op.

Kan een eindeloze lijst noemen wat je er onderin kan gooien, paprikapoeder, anijs, maggi en ga zo nog maar even door.

met geen sweetner gebruikende groet :wink:,

stefan
Peter Otte

03-09-2003 18:15

Oké Stefan.

Groetjes Peter,
Plaats reactie