uitvaar verbod

Plaats reactie
Gast

28-08-2003 08:34

Dames en heren,
Toen ik gister aan een water in de omgeving van Amsterdam aan het kijken was werd ik aangesproken door iemand die zich voorstelde als zijnde lid van het bestuur van de Amsterdamse hengelsport vereneging.
In het gesprek kwam het onderwerp uitvaren met een rc bootje en met een ander bootje naar voren.
Deze man vertelde mij dat het bestuur van de AHV het voornemen heeft om volgend seizoen het uitvaren op alle wateren van de AHV te VERBIEDEN met als sanctie bij overtreding een schorsing uit de vereneging.
Weet iemand iets van deze ontwikkeling of is mij weer eens iets wijs gemaakt dat niet klopt.
Groet Erik

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Erik Flaschwikel op 2003-08-28 08:35 ]</font>
jurgen munten

28-08-2003 10:02

Dit is een ontwikkeling die je op meer wateren ziet, ook een stuwmeer bij mij in de buurt. Ik wist dit niet en werd er onlangs op aangesproken omdat ik hem op mijn onthaakmat had staan. Nou ja, hij kan er toch wel een flink verschil maken en ik zal hem voortaan gewoon "low-profile" in de tent zetten en alleen als het nodig is eruit halen. Dan doen ze er verder niet moeilijk over. Het zijn gewoon excessen die een voerboot-verbod tot gevolg hebben (ruzies over te ver uitvaren, 7 bootjes tegelijk op het water, de gedachte dat er dan ook meteen 5 kilo gevoerd wordt). Binnenkort maar eens werken aan een duikboot-uitvoering :smile:

groeten,
karperlimbo
Danny v Tongeren

31-08-2003 21:49

Pak gewoon ouderwets de peddels weer eens te voorschijn!!!
Plaats reactie