als eerst ik heb nu wel een rod pod maar deze vindt ik niet stabiel genoeg is leuk als je hem af en toe nodig hebt.
wat heb ik te besteden? daar kan ik kort over zijn 150 euro en daar zit ietsje spelling in.
wat is belangrijjk
-stabiel
-niet al te zwaar
-moet in een foudraal passen (geen ultimate ding dus of solar)
welke rod pod
- Rogier Koopal
- Contacteer:
Hoi Lars,
1 opmerking, mijn solar globetrotter past gewoon in mijn foudraal, dus waarom geen solar of is daar een andere reden voor?
Met vr gr
1 opmerking, mijn solar globetrotter past gewoon in mijn foudraal, dus waarom geen solar of is daar een andere reden voor?
Met vr gr
R.Koopal
Heb je al eens gedacht aan losse steunen ?
Dit is stabiel niet te zwaar, past makkelijk in de foudraal en het is goedkoop !
Het enige nadeel is dat als je ergens vist waar je de steunen niet in de grond gedrukt krijgt, maar dat zal bijna nooit voorkomen (tenminste bij mij niet).
Reinder
Dit is stabiel niet te zwaar, past makkelijk in de foudraal en het is goedkoop !
Het enige nadeel is dat als je ergens vist waar je de steunen niet in de grond gedrukt krijgt, maar dat zal bijna nooit voorkomen (tenminste bij mij niet).
Reinder
-
- Contacteer:
de shadow pod van gardner is licht,stabiel&staat in 1 minuut
succes
succes
-
Fox x-pod als je het mij vraagt. Is alleen 17 euro duurder dan de 150 die te besteden valt.
groetjes Rene
groetjes Rene
Op 2003-08-29 08:10, schreef Rogier Koopal:
Hoi Lars,
Met vr gr
dit is toch die grote die je recht op kan zetten? en wat moet dat dan kosten en wat weegt ie?Op 2003-08-29 08:30, schreef Reinder van Lune:
Heb je al eens gedacht aan losse steunen ?
Reinder
ik vis nog weleens op steen
-
- Contacteer:
zijn genoeg fox rodpots nabij de 150 euro, bv x pod/x pod plus, euro enz
The Carphack strikes back @ http://www.carp-freaks.com !