Wat een mooie/kakdag.
Waarom nou dat zal ik eens vertellen ten eerste moest ik om zeven uur werken.
Remko wordt te laat wakker maar nog binnen de perken, ik de motor pakken en rijden maar tot halverwege ging dat goed en toen pats lekke band.
Ik verder met de lekke band naar me werk op me werk de anwb gebeld, hun gekomen pomp ie me band op nergens lek huh wat. Nu kan door de centrifugerende kracht kan het bij het ventiel leeg lopen als je te hard rijdt.
Goed dus ik kon naar huis om tien uur lekker kort dienstje dus genoeg tijd om te vissen.
Ik naar huis naar de supermarkt voer kopen en op het fietsje naar de stekken, kak halverwege kom ik er achter dat ik me loodjes en me fijnste pennetje vergeten ben aarrggg ik terug wat nu pats me voorband lek neeeeeeeeeeee dit kan echt niet.
Ik thuis gekomen snel me wiel eruit en naar de fietsenmaker op de hoek band erin lucht erin en gaan.
Ik stekjes gemaakt en de eerste waren niks ik door naar een einde van een watertje en ja pats nee mis geslagen opnieuw ik ga niet opgeven en toen ja yes hehe wat een vel beestje. Maar wat klein geloof me ik ben echt wel blij maat de laatste tijd worden alle vissen steeds kleiner die ik vang met de pen.

Maar ik ben tevreden en ga door naar de volgende stek ik daar aan gekomen zit ik vast aan het riet ik denk daar gaat me stek, maar gooi toch in en na een tijdje niks denk ik op naar de volgende stek.
Maar pats wat nu zonder beweging van me pen haal ik op en er zit wat aan pats helemaal te gek wat een mooie schub op de mat en hij/zij is groter helemaal blij was me lekke banden al helemaal vergeten.

Ik heb nog een tijdje door gevist op dat water toen ik dacht het is goed zo naar het volgende water.
Ik alles een beetje klaar maken wat de piep piep piep piep een lekke achterband wat de @#$%.
Was er gelijk alweer helemaal klaar mee ik ga naar huis, maar gelukkig met het schrijven van dit verhaal zie de foto's terug en denk ik hoppa in de pocket. OJa ook nog in de plomp gestapt maar gelukkig goede waterdichte schoenen oja en twee mooie grote snoeken zien paren is ook om te zien.