ik denk eraan om deze software te gebruiken maar wou toch eventjes weten of er iemand van jullie al goede of slechte ervaringen heeft hiermee.
afwachtende groeten
Peter
karpervoer 2000
-
wie het kleintje niet eert is de grote niet weerd!!
- Henk ter Maat
Peter,
ik heb er enkel goede ervaringen mee.
Sportieve groeten Henk
ik heb er enkel goede ervaringen mee.
Sportieve groeten Henk
- Henk ter Maat
Over boilies gesproken!?
<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://home.wxs.nl/%7Ewitt0199/Nieuwesite/Publicaties/Devisser/HTML/Boilies.htm" target="_blank" class=bericht>http://home.wxs.nl/%7Ewitt0199/Nieuwesite/Publicaties/Devisser/HTML/Boilies.htm</a><!-- BBCode auto-link end -->
Sportieve groeten Henk
<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://home.wxs.nl/%7Ewitt0199/Nieuwesite/Publicaties/Devisser/HTML/Boilies.htm" target="_blank" class=bericht>http://home.wxs.nl/%7Ewitt0199/Nieuwesite/Publicaties/Devisser/HTML/Boilies.htm</a><!-- BBCode auto-link end -->
Sportieve groeten Henk
- Pascal Rijzinga
- Contacteer:
Peter,
Ik zou als ik jou was niet al te veel waarde hechten aan dit (commerciële)programma.
Onze boilies (die goed vangen) krijgen een gemiddeld eindcijfer. Moet je dan je boilies gaan aanpassen zodat je op een 10 uitkomt?
Ik ken ook mensen die als eindcijfer een 2 hebben en vangen als de ziekte.
Laat je dus niet gek maken door een stukkie software (doe Microsoft wel
)
Pascal
Ik zou als ik jou was niet al te veel waarde hechten aan dit (commerciële)programma.
Onze boilies (die goed vangen) krijgen een gemiddeld eindcijfer. Moet je dan je boilies gaan aanpassen zodat je op een 10 uitkomt?
Ik ken ook mensen die als eindcijfer een 2 hebben en vangen als de ziekte.
Laat je dus niet gek maken door een stukkie software (doe Microsoft wel

Pascal
"everyone has the right to be stupid, but some people abuse the privilege" (Joseph Stalin)
- Kees Ouwehand
Karpervoer 2000 is het enige beschikbare programma dat je helpt bij het doelbewust samenstellen van mixen. Het heeft een behoorlijke database aan ingrediënten, waar je nog eigen ingrediënten aan toe kunt voegen. Het enige wat ontbreekt is intelligentie die het optimaliseren van je mix makkelijker zou kunnen maken. Dit is handwerk in het programma. Wat dat betreft mag Gerard van mij nog eens aan de slag voor een karpervoer 2004.
Het eindoordeel van Evert Aalten krijg je er gratis bij en is inderdaad niet alles bepalend maar slechts een richtlijn. Ik moet wel opmerken dat voedingswaarde wel degelijk een belang kent. Grote voercampagnes met laagwaardige koolhydraatrijke boilies kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid van een karper. Of je er meer of minder door vangt doet dan niet zo ter zake. Mijn koi zijn in ieder geval verzot op EA boilies!
Met wat je uitspaart bij het zelf vervaardigen van mixen is het programma snel terugverdiend.
Met niet EA adept zijnde groet, Kees
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kees Ouwehand op 2003-08-27 08:46 ]</font>
Het eindoordeel van Evert Aalten krijg je er gratis bij en is inderdaad niet alles bepalend maar slechts een richtlijn. Ik moet wel opmerken dat voedingswaarde wel degelijk een belang kent. Grote voercampagnes met laagwaardige koolhydraatrijke boilies kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid van een karper. Of je er meer of minder door vangt doet dan niet zo ter zake. Mijn koi zijn in ieder geval verzot op EA boilies!
Met wat je uitspaart bij het zelf vervaardigen van mixen is het programma snel terugverdiend.
Met niet EA adept zijnde groet, Kees
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kees Ouwehand op 2003-08-27 08:46 ]</font>
-
Pascal,
op welke waters vangen deze goed?
ik vis op een vijver waar naar schatting een kleine honderd vissen zitten waarvan het gemiddelde gewicht rond de 16-20pond ligt.
Alleen zijn er weinig of geen 'hotspots' is de karper heel schuw (ik durf dressuur niet echt uit te spreken).
zou de voedings waarde echt het verschil kunnen maken? Er is volgens mij voldoende natuurlijk voedsel.
op welke waters vangen deze goed?
ik vis op een vijver waar naar schatting een kleine honderd vissen zitten waarvan het gemiddelde gewicht rond de 16-20pond ligt.
Alleen zijn er weinig of geen 'hotspots' is de karper heel schuw (ik durf dressuur niet echt uit te spreken).
zou de voedings waarde echt het verschil kunnen maken? Er is volgens mij voldoende natuurlijk voedsel.
- Pascal Rijzinga
- Contacteer:
Peter,
Op alle wateren waar ik tot nu toe heb gezeten: kanalen, vijvers, plassen etc.
Niks geen bijzondere boilie, gewoon lekker standaard met vismeel.
Zelfs op de Goorhoeve in België heb ik er mee gevangen.
En de vissen in mijn vijver eten ze ook
Groeten Pascal
Op alle wateren waar ik tot nu toe heb gezeten: kanalen, vijvers, plassen etc.
Niks geen bijzondere boilie, gewoon lekker standaard met vismeel.
Zelfs op de Goorhoeve in België heb ik er mee gevangen.
En de vissen in mijn vijver eten ze ook

Groeten Pascal
- Kees Ouwehand
Pascal,
Ik wil eerst weten wat ik mijn koi voer.
De resultaten van verkeerd voer zie je met de jaren pas. Maar dan is het te laat. Laat ik je er echter van verzekeren dat ze er zijn.
Verder ben ik niet van plan om deze discussie te vervolgen. Ik gebruik de schijf tenslotte zelf niet eens, maar werk met kant en klare mixen van aasfabrikanten. Wat mij wel als redelijk objectieve buitenstaander opvalt is dat zodra dit enige hulpmiddel bij het zelf maken van mixen ter sprake komt er nimmer een zinnig alternatief wordt geboden. Veel verder dan flikker maar wat bij elkaar want het maakt toch niets uit komt men niet. Zegt op zich ook genoeg volgens mij. Ik weet wel zeker dat sommige aasfabrikanten daar zelf heel wat genuanceerder over denken. Maar die verspreiden geen CD. Ze kijken wel uit, want ze zijn tenslotte echt commercieel.
Groeten, Kees
Ik wil eerst weten wat ik mijn koi voer.

Verder ben ik niet van plan om deze discussie te vervolgen. Ik gebruik de schijf tenslotte zelf niet eens, maar werk met kant en klare mixen van aasfabrikanten. Wat mij wel als redelijk objectieve buitenstaander opvalt is dat zodra dit enige hulpmiddel bij het zelf maken van mixen ter sprake komt er nimmer een zinnig alternatief wordt geboden. Veel verder dan flikker maar wat bij elkaar want het maakt toch niets uit komt men niet. Zegt op zich ook genoeg volgens mij. Ik weet wel zeker dat sommige aasfabrikanten daar zelf heel wat genuanceerder over denken. Maar die verspreiden geen CD. Ze kijken wel uit, want ze zijn tenslotte echt commercieel.

Groeten, Kees