toplood

Plaats reactie
Bert Timmerman

23-08-2013 16:47

Aangezien ik graag op kanalen en rivieren vis, was ik een beetje teleurgesteld toen ik hoorde dat er in de buurt geen toplood met een gewicht boven de 42 gram meer werd verkocht. Dat heb je jammer genoeg wel vaker met topproducten die niet door het merendeel van de vissers gebruikt wordt.
Uiteindelijk heb ik zelf maar wat gezocht en kwam al snel op de site van mika products, gevestigd in Duitsland. Het toplood wat ik voorheen gebruikte was namelijk ook van hen. Uiteindelijk komt het er op neer dat ik nu beduidend goedkoper het toplood kon kopen, dan voorheen in de hengelsportzaken (die er zogenaamd niet meer aan kunnen komen), daarbij moet ik dan wel zeggen dat ik ook door 140 toploden ineens te bestellen nog extra korting heb ontvangen(kosten uiteindelijk 200 eu). Dit waren toploodjes van 60 en 85 gram.
Het feit dat de service top(binnen 3 dagen geleverd, zonder verzendkosten) en dat het goedkoop was, maar ook dat ik hoop anderen hiermee te helpen, deed me besluiten om mijn ervaring met hen hier te posten. Heb dus absoluut geen commerciele banden met dit vismerk.
Oohja, voordat mensen zich gaan afvragen hoeveel toplood ik wel niet verspeel, heb met twee vismaten de besteling geplaatst en hoop nu een geruime tijd voorzien te zijn:)!

Site: http://www.mika-products.de/produkte/rig-components/mika-back-lead/
De wereld is verziekt, maar het leven is mooi!
Peter van Loo

24-08-2013 00:54

Dan ben je in één klaar toch!!

Groet, Peter

ps o ja en je nageslacht ook!!
Plaats reactie