Dit jaar loopt het gesmeerd vanaf februari al aan het knallen op de pen van de week de eerste korst erin gegooid en meteen twee uitgehaald en twee helaas missers.
Sjoerd Bonenkamp schreef:Ben gewoon zwaar verslaafd Ferio!![]()
Wat je zegt mbt statische vissers kan ik (als bloedfanatiek statisch visser) alleen maar beamen.
Dit gaat mij ook echt nachtjes vissen kosten. Zal in de warme maanden sneller opteren voor een avondje en/of ochtendje floateren ipv weg te zweten in de bivvy/auto. Is me ook opgevallen dat ik veul minder rook (ole!) tijdens het floateren dan tijdens het pieperen. Ben gewoon te druk met vissen, voeren, lopen, voeren, slokkie drinken, kijken, even zitten, voeren, vissen, terug naar de auto om de emmer weer te vullen, voeren, vissen...
Leuke is ook dat als je een holding weet en je schiet er van die drijfzooi in, dat je ze vrijwel direkt de holding ziet verlaten. Zeker na een paar keer voorvoeren. Gebeurt statisch ook wel, maar nu zie je het gebeuren. Opeens zijn ze er gewoon! Vet zeg!
Boudewijn Margadant schreef:Waarom niet gewoon de hele nacht doorgaan Sjoerd? Ipv avondje of ochtendje. Straks heb je je statische spullen zomaar een amand nie taangeraakt, helemaal omdat je makkelijk ff voor een uurtje kan gaan
Cees v Opstal schreef:Die spiegel valt qua grootte en schoonheid echt buiten de boot vergeleken met de rest van het bestand, weet verder ook niet wie er vis heeft uitgezet of waar ze vandaan komen.
Ben bang dat het een lange weg gaat worden voordat ik hem te pakken heb.