Zoals ik al zei, afgelopen nacht alleen op pad geweest. Het had de afgelopen tijd flink geregend waardoor een aantal van onze stekken onbereikbaar zijn geworden............maar niet voor mij. Ik hou van een gok dus ook nu. Sneeuwkettingen er om en richting de waterkant.
De avond begon met veel regen maar naar mate de nacht naderde klaarde het op. Ook nu kwam er weer een prachtige spiegel uit. De mini-dumbles leveren elke keer toch weer hun visjes op. Tot nu toe mogen we niet klagen over de vangsten.
Op pagina 1 van vangsten december, waren wij overigens ook met die kou geweest. Tom had toen ook een spiegel. Maar wat ik wil vertellen is dat rolff 1,5 kg bollen in een emmer had liggen en die hadden we buiten gezet om wat meer ruimte te maken. Na een goed uur was de emmer zo goed als leeg. Wij vroegen ons af waar de bollen gebleven waren totdat mijn radio het plots niet meer deed. Onder de motorkap was een kabel doorgebeten en lag daar nog een gedeelte van die bollen die we kwijt waren. Bizar.....Aankomend weekend gaan we voor de laatste keer van dit jaar op pad. Ben benieuwd of er dan ook weer wat op de mat komt te liggen.
Hou jullie weer op de hoogte.