Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
heb zelf de vermoedens dat deze vangst van de laatste uitzetting 10 november is.
Groet Sander
Daaf Wolters schreef:Prachtbak Teun! Heb je toevallig ook een foto van de andere flank gemaild naar contact@ksnregiozwolle.nl?
Aart Lokhorst schreef:Teun, heel erg jammer dat deze vis niet teruggevonden kon worden in het archief van het IJssel SKP.
Heeft heel veel weg van een uitzetspiegel, maar bij geen 100% match kan die ook niet als zodanig worden geregistreerd. Van uitzetspiegels s.v.p. altijd de linkerzijde (d.w.z. fotograferen met de kop van de vis in de rechterhand) duidelijk fotograferen en bij vrij kale vissen ook nog graag de staartwortel even apart fotograferen als zich daar ook nog enkele schubben bevinden.
Schaper Michael schreef:Arie,
Allemaal mooie vissen maar die laatste....whoea, prachtig. In het belgs zeggen ze zo mooi:"wat een schone vis".
Ik vraag me alleen af hoe deze kleur zo kan verschillen van die eerste 2 spiegels. Is het op een betaalwater met uitgezette vis uit meerdere hoeken? Het lijkt mij geen Hollandse vis namelijk.
Nogmaals prachtig