Ik kan je zeggen dat een maat van me dit heeft gedaan en alleen maar ellende heeft gehad..
de boot van hem was zo en zo al niet echt een fijne boot en eenmaal een kapotte motor in de garantie tijd was de trigger voor veel ellende..
er werd gezegd dat je hem hier in nederland kon laten repareren bij elke viswinkel die vipers verkoopt, nou dat was dus niet zo.
Ook hun moesten hem opsturen naar de fabriek, maar wel via de winkel in engeland, waardoor het dus nog langer duurde voor de boot terug kwam.
Eenmaal terug na 4 weken, bleek er niks aan gedaan te zijn en deed de boot het nog niet.
reden was dat de winkelier in england niet wist wat hij er mee moest doen, omdat de winkelier in nederland niet had aangegeven wat er fout was hij had hem zo op gestuurd.
een belletje om te vragen wat er aan mankeerde was genoeg geweest maar nee dus.
daarna is de boot rechtstreek naar de fabriek gegaan vanuit het adres van die maat van me..
en een dikke 2 maanden en vele telefoontjes later kwam de boot terug en zat er een nieuw motortje in, maar helaas was dit motortje niet in orde dus weer terug.
en wat denk je ze hadden hem uit eindelijke gereapeerd maar wel weer 2 maanden de boot kwijt en ineens een rekening voor de reparatie kosten omdat de boot uit de garantie was net 2 maanden..
ik zeg dus NIET DOEN!!
maar andere zullen misschien wel zeggen doen, maar denk meld het je toch even

succes.