laat alles lekker bezinken,en we zien wel waar het schip strand dan vanaf nu.
en anders ga je maar een keer mee naar de rivieren voor een jaar.
Michel Hollaar schreef:de GZH was niet te vermurwen en houdt strikt vast aan de gesloten tijd die nu ook van toepassing is.
In de maanden november december januari en februari is en blijft het nachtvissen op deze wateren ( zie posting Robert ) verboden.
m.vr.gr.
Kees Verheij schreef:Rene, ik begrijp je helemaal. Ook ik spreek een aantal keren per jaar mensen van de GZH en je moet dan de verhalen eens horen over karpervissers. Natuurlijk weten ze ook van serieuze, keurige vissers, maar wat een gajes komen ze tegen aan de waterkant, niet normaal meer. Je zou je plaatsvervangend gaan schamen...
Michel Hollaar schreef:Het ligt even iets anders in dit gebied :
GZH was het jarenlange gedonder op haar terreinen langs deze wateren spuug en spuugzat.
Het was een simpele keuze NOOIT meer nachtvissen vanaf 01 01 2009
of via een " dure " nachtvispas waaraan strenge voorwaarden en heel veel extra controles aan gekoppeld werden.
en voila Het heeft gewerkt : nachtvissen in 2011 probleemloos verlopen
http://www.sportvisserijbelangen.nl/inc ... sp?id=1141
m.vr.gr.
Klaas vd Herik schreef:Michel,
Dat is precies waarom ik geen zin meer heb om iets te doen op dit gebied. Hier heb je er al 3 nodig, wateren voor de happy few.
GZH is uitvoerder Rene. De eigenaar moeten we hebben.
Dat van die kutkarpervissers is een leuke stok om een hond te slaan. Ik geloof er geen ruk van. Zeker niet meer of minder dan andere groeperingen.