Grauvell Vorteks Carp II

Plaats reactie
Philip Du Puy

22-08-2012 21:12

Is er wellicht iemand die ervaring heeft met deze hengel? Op dit moment ben ik op zoek naar wat zwaardere stokken die het wat gemakkelijker maken om een PVA zakje naar de horizon te mikken. Via google translate kwam ik op een Spaanse site terecht en daar leken ze wel positief te zijn.

Het zijn mooie dunne sobere blanks. Ik wil de 3.00lb variant met het 50mm startoog. Ik moet zeggen dat het me wel wat lijkt. Een andere optie zou zijn de Nash Entity, maar vind de afbouw van de Grauvell toch iets fraaier. Qua specs komen ze heel erg overeen. Wat betreft prijs overigens ook!

Afbeelding

Ik heb ooit een tweedehands snoek molentje van Grauvell aangeschaft. Na verloop van tijd kreeg ik speling in de slinger. Ik grauvell gemailed voor een nieuwe slinger, hadden ze geregeld dat er gratis een nieuwe slinger opgestuurd zou worden. Na 2 maanden nog niks ontvangen, toen heb ik opnieuw een mail gestuurd naar grauvell als reply op het laatste antwoord. Binnen 3 dagen lag er een compleet nieuw molentje op de deurmat ter compensatie en kreeg ik een excuus mail teruggezonden.

Ik weet dus alleen dat de service bij Grauvell top is, ik weet alleen niks over de hengel!

Iemand meer ervaring?

Mvg, Philip
Brasemkoning!

pdupuy.wordpress.com
Dennis Slagboom

22-08-2012 21:26

Op de foto lijken ze heel erg op Berkley hengels en dit zijn erg fijne hengels. Ik zie dat je op mp een bod heb gedaan van 110,- de 2. Dit is best een stevig bod want bij Paddy kosten ze 74,95 p. st. nieuw.
Let op slagboom !
Philip Du Puy

22-08-2012 21:39

Als ze in nieuwstaat zijn is 110,- imo een prima prijsje. Eens kijken of de verkoper daarmee instemt en of ik ze even kan komen bezichtigen. Het is lekker dichtbij! Had ze voor 94.95 gevonden op internet dus vandaar dat bod. Thanks for the tip!

Gr, Philip
Brasemkoning!

pdupuy.wordpress.com
Plaats reactie