gezocht een camping met karpervijver
hoi ben op zoek naar een camping in frankrijk of belgie waar je op of in de buurt kunt vissen op karper ik bedoel geen betaal water , wel iets waar ook mijn vrouw en kids kunnen genieten van de vakantie .
-
vraag de gidsen van eurocamp, rent-a-tent, vacansoleil, etc. aan. Neem het boekje van Aart Lokhorst erbij en er zijn tientallen campings in Frankrijk te vinden.
Jos
Jos
- jordyopthof
Hoi kijk hier ff
Heb alle campings in frankrijk met LAC in de naam even op een rijtje gezet.
<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.camping-frankrijk.nl/" target="_blank" class=bericht>http://www.camping-frankrijk.nl/</a><!-- BBCode auto-link end -->
Ga naar zoek camping en tik dan ik Lac. Je krijgt nu alle campings aan een meer en ik heb er zelf al een aantal hele leuke gevonden. Je kunt ook zoeken per departement!.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jordyopthof op 2003-07-22 18:12 ]</font>
Heb alle campings in frankrijk met LAC in de naam even op een rijtje gezet.
<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.camping-frankrijk.nl/" target="_blank" class=bericht>http://www.camping-frankrijk.nl/</a><!-- BBCode auto-link end -->
Ga naar zoek camping en tik dan ik Lac. Je krijgt nu alle campings aan een meer en ik heb er zelf al een aantal hele leuke gevonden. Je kunt ook zoeken per departement!.
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jordyopthof op 2003-07-22 18:12 ]</font>
-
hoi philip. Ik ken een leuke camping in zuid-frankrijk. de camping heet le lomagnol en ligt in het dorpje beaumont de lomagne. de camping ligt aan een groot meer met grote karpers. als je met een karpertentje aan het meer wilt staan dan moet je daar wel apart voor betalen , maar dat is de moeite waard want ik en mijn vader hebben er karpers tot 40 pond gevangen. op de camping is ook nog een zwembad en er ligt een strandje aan het meer. je kunt er ook nog waterfietsen en zijlbootjes huren. ik ben er nu twee keer geweest samen met mijn ouders en mijn zusje en het is ons zeer goed bevallen.
maarten
maarten
-
Beste Maarten, bij Beaumont de Lomagne zit één maar bij: in het seizoen max. 20 visstekken en daarbuiten max. 22.
Dus op de bonnefooi daar naar toe gaan zal nogal eens op een teleurstelling uitlopen.
Dus op de bonnefooi daar naar toe gaan zal nogal eens op een teleurstelling uitlopen.
Aart,
't doet me plezier dat je weer instaat bent, mails te beantwoorden cq daarop snel te reageren.
Misschien dat mijn p.b.'s van vele weken geleden nu ook aan de beurt komen.
Zo niet, dan is voor mij de zoveelste hotemetoot weer afgebrand.
Interesseert je niet, denk ik.
Mij wel, of moet ik 't maar voor lief nemen?
Wie ben je dan wel, de karper-guru of zo?
Advies: Wek geen verwachtingen die je niet waar kunt maken.
mvg
Jan
't doet me plezier dat je weer instaat bent, mails te beantwoorden cq daarop snel te reageren.
Misschien dat mijn p.b.'s van vele weken geleden nu ook aan de beurt komen.
Zo niet, dan is voor mij de zoveelste hotemetoot weer afgebrand.
Interesseert je niet, denk ik.
Mij wel, of moet ik 't maar voor lief nemen?
Wie ben je dan wel, de karper-guru of zo?
Advies: Wek geen verwachtingen die je niet waar kunt maken.
mvg
Jan
Jan,
Volgens mij heeft Aart al vele malen geschreven dat hij geen PM meer beantwoordt aangezien hij er veel te veel krijgt en er gewoon weg geen tijd voor heeft.
Hij had er als ik het goed een apart topic over geopend.
Denk dat dat voor jouw tijd was op het board.
Groeten,
Cor
Volgens mij heeft Aart al vele malen geschreven dat hij geen PM meer beantwoordt aangezien hij er veel te veel krijgt en er gewoon weg geen tijd voor heeft.
Hij had er als ik het goed een apart topic over geopend.
Denk dat dat voor jouw tijd was op het board.
Groeten,
Cor
Neen, Cor. Was niet voor mijn tijd op het board.
Had gedetailleerde posting over deze zaak al op board gezet. Maar eraf gehaald.
Heb eigenlijk geen zin in toestanden.
Als je 't wel interesseert, stuur dan maar p.b.
mvg Jan
Had gedetailleerde posting over deze zaak al op board gezet. Maar eraf gehaald.
Heb eigenlijk geen zin in toestanden.
Als je 't wel interesseert, stuur dan maar p.b.
mvg Jan