Hier zijn de pennentjes ook binnen. Ze zien er perfect uit en van de week maar ff uitproberen. Het is de eerste keer dat ik bij Rob besteld heb. Maar het lijkt me zeker voor herhaling vatbaar.
Vandaag bij dobberRob geweest. Hij woont namelijk maar 3km van mijn huis af. Uurtje met hem gesproken over van alles (wat met vissen te maken heeft) en nog wat (wat met vissen te maken heeft). Mooie pennetjes voor rond de 1 euro per stuk, een beetje advies en een leuk praatje. Hier is zijn www:
Van de week weer wat prachtige pennetjes besteld. Nu het ijs eindelijk weg is kan ik weer eens een poging wagen . Hopen dat het weer voorlopig zacht blijft.
Ook een bestelling gedaan, Enorm snelle reactie via de mail, Meerder malen binnen 2 uur, ook als ik om 23:00 ofzo mailde. Snelle levering, lage prijs maar het belangrijkste ZE ZIEN ER GEWELDIG NETJES UIT. Helemaal blij.
Oh Handig... mijn vriendin heeft blijkbaar mn email geopend en het bericht van rob gelezen, maar niets gezegd.. dus stond hij ergens tussen geopende berichten.
Het is de 25ste verstuurd zei ie, maar nog niets ontvangen.. ik hoop vandaag dan!
Edit: Post net geweest en het pakketje zat er weer niet tussen. Normaal heb je het echt wel de volgende dag dus ik ga bijna denken dat iemand hem gewoon heeft meegenomen van de post... Weten jullie of het makkelijk te zien is van buitenaf of het gaat om dobbers?
Ik heb ze normaal gesproken next working day in huis. vond het al vreemd, wellicht even de opgegeven postcode checken? Had laatst een pakketje van TTB die spoorloos was door verkeerde pc.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken