Facebook staat wel meer op, daar lopen mensen nog niet zo te zeiken op elkaar.

Lekker bezig geweest Erik!

waar is de foto van dat spiegeltje
 waar is de foto van dat spiegeltje 

Al was ik er zeker niet minder blij om als de andere 2 vissen van de avond.
 Al was ik er zeker niet minder blij om als de andere 2 vissen van de avond. 
 Vrouwtje kwam met em langs maar hij vond het geweldig, hij noemde de karper "bébé"
 Vrouwtje kwam met em langs maar hij vond het geweldig, hij noemde de karper "bébé"  

iedereen is hier los aan het gaan, niet normaal!
  iedereen is hier los aan het gaan, niet normaal!  

Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma
rob craeninckx schreef:GODV... Manneniedereen is hier los aan het gaan, niet normaal!

Good angling van iedereen!
Wordt een interessante 'foto van de maand' denk ik zo
Zaterdag kan ik eindelijk ook weer eens, de eerste sessie van drie maanden vol gas aan een belgisch kanaaltje, ik houd jullie op de hoogte

sander van thiel schreef:
Ga je ook nog een klein beetje film werk doen?Want die winter films die zijn gewoon goed gewoon genieten.
 . Het gaat echter wel anders gaan. Aangezien het een redelijk moeilijk/druk bevist kanaal is, houd ik mijn aanpak liever voor mezelf. Net als de stekken waar ik vis die periode. Vandaar zal ik zoveel mogelijk filmen (natuur, belevenis, vangsten, observaties enz...) en wordt dit alles na de zomer samengevoegd in één lange film... Dat is in elk geval het plan. Tussendoor komen hier geschreven verslagen van succesjes en harde blanks (want die zullen er ook zijn
 . Het gaat echter wel anders gaan. Aangezien het een redelijk moeilijk/druk bevist kanaal is, houd ik mijn aanpak liever voor mezelf. Net als de stekken waar ik vis die periode. Vandaar zal ik zoveel mogelijk filmen (natuur, belevenis, vangsten, observaties enz...) en wordt dit alles na de zomer samengevoegd in één lange film... Dat is in elk geval het plan. Tussendoor komen hier geschreven verslagen van succesjes en harde blanks (want die zullen er ook zijn  ). Hierbij wordt de stek dan niet echt in beeld gebracht, waardoor ik het redelijk stil kan houden natuurlijk
 ). Hierbij wordt de stek dan niet echt in beeld gebracht, waardoor ik het redelijk stil kan houden natuurlijk 

Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma

Mooie vis hoor, als jij er maar blij mee bent.
  Mooie vis hoor, als jij er maar blij mee bent.Edwin van Gemeren schreef:Als vissen echt je leven is zou ik toch eens een goeie weger kopen...
Op deze manier begin ik ook te twijfelen aan die onthaakmat