Thanks ik hoop ook snel meer foto's te kunnen plaatsen!
Joey wat een plaatje! gefeliciteerd met je mooie vangst.
Dat noem ik nou nog eens een lekker moppie

Martijn van Ierland schreef:In totaal zo'n 18 nachten en bijbehorende dagen op dit water gezeten (veel verschillende stekken, dieptes, onderlijnen en aas..)... NUL karpers, stuk of 20 brasems (gemiddeld 50cm) en een absurde boete.. Blijven of gewoon keihard pleite gaan en ergens anders mijn heil zoeken?
nico smith schreef:De punt Eus ,scherp opgemerkt
De dijk is na de renovatie niet normaal meer te bevissen
dave staal schreef:Hey Martin ,blijven NATUURLIJK.<rest geknipt vanwege leesbaarheid voor de anderen>
Gr Dave
Martijn van Ierland schreef:YES! Mijn eerste 230-er te pakken! ........
Oke, je weet dat je fout zit met een derde hengel.. Maar stropen zonder vergunning had me slechts 100 gekost. De wetgeving is ook zo krom als een hoepel..
In totaal zo'n 18 nachten en bijbehorende dagen op dit water gezeten (veel verschillende stekken, dieptes, onderlijnen en aas..)... NUL karpers, stuk of 20 brasems (gemiddeld 50cm) en een absurde boete.. Blijven of gewoon keihard pleite gaan en ergens anders mijn heil zoeken?
Met weemoed denk ik terug aan vroeger.. 90 karpers in een seizoen was gemiddeld. Nu al twee jaar geen vis gevangen in NL. in BE lukt het nog wel, in FR gelukkig ook (en ja, op openbaar).. Maar hier is het gewoon K met Peren!
Oke, dit ben ik kwijt. Iedereen gefeliciteerd met de mooie vangsten!
koen schellinkhout schreef:mooie vis nicky, jammer dat die 30 pond lijkt in plaats van 14. word de foto niet mooier op naar mijn mening.
Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma