Sigo,
Die heb je van mij! Ik heb de foto's nog niet naar robin gemaild of sigo zet er al een op het board! Het was een super gezellige week, alleen was er helaas niets anders te vangen dan brasem (was zelf met 35 de onbetwiste brasemkoning!!!). Eén korreltje mais onder een haakje tien leverde een boel brasems op en een paar uurtjes pennen wou ook wel helpen. Ik viste die witvisser aan de overkant er finaal uit met een blikje mais en een pennetje, zowel op aantal als op gewicht kon hij me niet bijbenen. Het was zulk warm weer dat we vanaf de derde dag bijna elke dag hebben gezwommen. Er kwamen een paar witvissers aan de overkant zitten. Terwijl zij aan het uitpakken waren sprongen wij er snel in. Ze pakten snel weer in en reden weg!. Er is weinig gevangen, maarja als Rob een volle fluiter mis slaat, sjoerd zijn lijn in de boom klooit onder het drillen en Aart een run krijgt onder het boodschappen doen die iedereen te laat hoord verpruts je een hoop kansen. De laatste drie nachten kwam er pas elke nacht een vis uit. Er zijn maar vier karpers gevangen de hele week. Desondanks hebben we het hardstikke gezellig gehad en ik denk dat de meesten volgend jaar wel weer mee gaan. Marco Kraal kwam (voor zover ik weet) niet opdagen omdat hij eerst in Canada zat en het daarna vergeten zou zijn, nu weten we dus nog steeds niet wat die glazige beestjes tegen de beschoeiing aan zijn
De foto's staan op robins site, we hebben het gepresteerd om van vier karpers en een aantal brasems meer dan honderd foto's te maken (ze staan er vast niet allemaal).
groeten,
Daaf
ps Wie was eigenlijk die gast die op het board even melding zou maken van onze gezelligheid, ik heb zijn melding nog niet kunnen vinden.