Ben verder goed op de hoogte gehouden over de bestelling en kon eventueel ook wat anders uitkiezen, dus over de service viel niets te klagen.
Maar goed, ik werd vandaag op mijn werk gebeld door mijn vriendin dat die eindelijk was binnen gekomen.... Was zo blij (net als een klein school jochie die zijn Sinterklaas cadeautjes heeft gekregen) dat ik vanavond nadat ik de kinderen naar bed heb gebracht de brolly heb opgezet in de tuin.
De brolly werd keurig geleverd met een foudraal, bivvypegs, een inrits paneel en ook een muggengaas inritspaneel en een grondzeil.
Eerste indruk was dat alles degelijk (ondanks niet te dikke doek) en zeer netjes is afgewerkt, echt fox style.
De uiteinden van de baleinen zijn netjes afgewerkt met metalen uiteinden, en alle naden mooi waterdicht afgewerkt.
Ook zijn de ritsen mooi en stevig, zelfs bij het muggengaas inrits paneel.... In de eerste instantie was ik bang dat dat heel fragiel zou zijn maar dat paneeltje is ook als alles zeer degelijk.
De brolly heeft 2 ritsen, de ene voor de muggengaas en de ander voor het gewone inrits paneel... Dacht eerst dat ik alleen de 1 of de ander kon inritsen maar je kan ze erg gewoon allebei tegelijkertijd er inritsen.
Het grondzeil is niet extreem zwaar uitgevoerd maar dat maakt wel van het hele geheel dat het een heel licht pakketje is.
Kortom voor die 139 euro vind ik het zeker waar voor je geld, ideaal voor de korte en langere sessies.
Ik ga hier zeker veel lol aan beleven.
Helaas kreeg ik het niet voor elkaar er foto's bij te posten met mijn iPad.... Misschien dat iemand me even kan helpen er 1 te posten voor me

Mvg Bart