Interessant topic.
Peppies en cracks onderscheiden zich ( in mijn ogen ) van elkaar door de manier van omgang met viswater en vissen.
Een crack is in mijn ogen iemand die zn zaakjes prima voor elkaar heeft, en dan bedoel ik niet dure materiaaltjes etc. maar iemand die de mat al klaar heeft liggen, een flesje water ernaast, vuilniszakje in de tent etc.
Peppies daar in tegen, hebben geen mat, al helemaal geen flesje water, en een vuilniszak lijken ze alleen te kennen bij mama thuis in de pedaalemmer.
Een ware pep is mijn ogen ook te herkennen als iemand met weinig respect voor natuur. Stekken creeren op plaatsen waar dit geheel niet nodig is, takken afbreken zodat deze hem niet in de weg staan etc etc.
Ik sprak laatst een een vogelliefhebber aan de waterkant en deze meneer wist mij ontzettend te inspireren met enkele woorden.
'Wij als gebruikers zouden met de natuur mee moeten leven in plaats van andersom, helaas is het tegenwoordig steeds vaker andersom.'
Daarnaast typeren veel mensen een ware crack ook als iemand die zn visjes vangt en deze vaak van formaat zijn.
In mijn ogen zijn dit karpervissers die de puzzel weten op te lossen door middel van sterk denkwerk.
Voor mij dus geen cracks, maar slimme breinen!
mvg,
Anes Kadic
Vissen begint daar waar het verlangen naar gewicht ophoudt, en het een worden met je passie je drijfveer is