Kan ik heel goed begrijpen Sjoerd! Heb de laatste jaren op elk stuk KK wel één of meerdere vissen weten te vangen, maar daar is het ondanks dat ik er zo'n 20 a 25 nachten heb gevist nooit gelukt. Soms ligt iets je en soms totaal niet. Dit stuk ligt mij blijkbaar helemaal niet en dat maakt het ook weer interessant. Moet dit jaar maar eens verandering in gaan komen om ook daar een visje te vangen.....
Ik ben benieuwd over welk stuk je het dan heb Arjan want ik kan aan die foto toch echt niet zien welk stuk dat is. Als ik het zo moest zeggen dan zou ik zeggen dat het een schub van 9-10 is, daar zwemmen meer van dat soort schubs.
Luc de Baets:"A little knowledge is a useless and often even a dangerous thing."
hier mijn zwaarste, een paar jaar geleden gevangen op openbaar water in frankrijk. net geen 25 kg. maar dat mocht bij mij absoluut de pret niet drukken!
zwaarste uit nederland op 23.8 kg.
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!! google en gij zult vinden....
Thanks Peter! Vind het zelf niet een hele mooie, maar dat heeft ook met de bek te maken. Die wel een heel stuk hersteld was, ving hem voor de 2e keer, hij was 33 pond.
nee hij gleed bijna weg en we maakte een lange shoot dus moest ff me best doen hem te houden Als je de zware schijthouding niet doet hoor je er natuurlijk niet bij hé!