Vraag & Aanbod
- Dion van der Does
Ben ik nou de enige die zich irriteert aan het "nieuwe" "Vraag & Aanbod"?
Ik kan er maar niet aan wennen, dat ik geen reactie kan plaatsen in die rubriek.
Nu is er weer een topic "Stretcher", toevallig zoek ik een stretcher dus ik kijk daar even en tot mijn verbazing lees ik: "Heb je die stretcher nog?"
Dat moest denk ik een reactie zijn ipv een topic..
Kan dit niet gewoon weer op de oude manier?
Ik kan er maar niet aan wennen, dat ik geen reactie kan plaatsen in die rubriek.
Nu is er weer een topic "Stretcher", toevallig zoek ik een stretcher dus ik kijk daar even en tot mijn verbazing lees ik: "Heb je die stretcher nog?"
Dat moest denk ik een reactie zijn ipv een topic..
Kan dit niet gewoon weer op de oude manier?
Tight Lines !
-
denk dat het bedoeld is om gezeik te voorkomen. bied je iets aan, gaat jan en alleman zich ermee bemoeien dat het te duur is, elders goedkoper enzo...
reacties in een nieuw topic is gewoon niet opletten.. toch?
reacties in een nieuw topic is gewoon niet opletten.. toch?
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
google en gij zult vinden....
- jeffrey van osch
Ben het met beide eens , maar denk tog liever wel met reacties
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
www.Force1baits.nl
- Jan Witter
In de vraag met reactie.
In de aanbod zonder.
In de aanbod zonder.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
- Lesley van Dinter
Ik ga ook voor in de vraag met en in aanbod zonder.
Gr.
Gr.
©
-
- Contacteer:
Ik vind dat je moet kunnen reageren !!!
bv bij vraag
ik vraag een daiwa entoh 5500 krijg je 10 pb van diverse mensen of de daiwa entoh 5000 ook voldoet.
Na de eerste reactie van bv nee ik zoek echt en daiwa entoh 5500 weet iedereen dat je echt de daiwa 5500 wilt en niet de 5000.
Of andere vragen - via pb nieuw staat gebruikte staat hoe lang heb je ze etc etc etc
bv aanbod
Ik verkoop een century fbs van 12 ft en 2,75 lbs.
krijg je als verkoper 10 berichten welke fbs de 2010 versie of de 2012 versie beide type hengels ogen toch echt anders maar zijn eigenlijk het zelfde.
En is bij de eerste reactie meteen duidelijk om welke het gaat.
via pb nieuw staat gebruikte staat hoe lang heb je ze etc etc etc
Als verkoper irritant en als aanbieder irritant !!!
En als jij een molen 2e hands voor de hooftprijs wil verkopen mag een moet een ander je er op kunnen wijzen dat het van de gekke is - je vraag prijs, omdat ze elders.
Foto,s worden vaak niet geplaatst bij aanbod bij hengels molens etc etc
Is mijn bescheiden mening maar.
mvg Sander
bv bij vraag
ik vraag een daiwa entoh 5500 krijg je 10 pb van diverse mensen of de daiwa entoh 5000 ook voldoet.
Na de eerste reactie van bv nee ik zoek echt en daiwa entoh 5500 weet iedereen dat je echt de daiwa 5500 wilt en niet de 5000.
Of andere vragen - via pb nieuw staat gebruikte staat hoe lang heb je ze etc etc etc
bv aanbod
Ik verkoop een century fbs van 12 ft en 2,75 lbs.
krijg je als verkoper 10 berichten welke fbs de 2010 versie of de 2012 versie beide type hengels ogen toch echt anders maar zijn eigenlijk het zelfde.
En is bij de eerste reactie meteen duidelijk om welke het gaat.
via pb nieuw staat gebruikte staat hoe lang heb je ze etc etc etc
Als verkoper irritant en als aanbieder irritant !!!
En als jij een molen 2e hands voor de hooftprijs wil verkopen mag een moet een ander je er op kunnen wijzen dat het van de gekke is - je vraag prijs, omdat ze elders.
Foto,s worden vaak niet geplaatst bij aanbod bij hengels molens etc etc
Is mijn bescheiden mening maar.
mvg Sander
- Patrick lamers
Helemaal met sander eens,
Als je iets te duur verkoopt moet het gezegd mogen worden. (wat een kut zin)
Ook dat van type, staat enzo komt me bekend voor,
begrijp anderzijds ook wel dat gezeik bij sommige advertenties,
Daar moet je maar tegen kunnen, meestal heeft het een reden.
Gr. Patrick
Als je iets te duur verkoopt moet het gezegd mogen worden. (wat een kut zin)
Ook dat van type, staat enzo komt me bekend voor,
begrijp anderzijds ook wel dat gezeik bij sommige advertenties,
Daar moet je maar tegen kunnen, meestal heeft het een reden.

Gr. Patrick
Boeruhhhhhhhhhhh
- Jan Witter
Sander & Patrick,
Je kunt toch ook reageren, alleen via PB.
De verkoper bepaald welke prijs hij er voor wil hebben, dat kunnen jullie te duur vinden. Maar dat is jullie probleem, dan koop je het niet, simpeler kan niet. En wat betreft de foto, Google is je beste vriend op het internet, of een andere zoekmachine.
Mbt de vraag optie zou het wel moeten kunnen om te reageren vind ik, nu moet ik een PB sturen, maar mochten er meer mensen op zoek naar naar een bepaald product, kunnen die een eventuele tip niet mee lezen, dat is wel jammer. Maar helaas bewijzen veel mensen dat ze niet kunnen omgaan met de vrijheid die krijgen.
Tenslotte veel van het aangebodene kun je ook op Marktplaats terug vinden, en daar mag en kun je zoveel bieden als je wilt.
De verkoper bepaald welke prijs hij er voor wil hebben, dat kunnen jullie te duur vinden. Maar dat is jullie probleem, dan koop je het niet, simpeler kan niet. En wat betreft de foto, Google is je beste vriend op het internet, of een andere zoekmachine.
Mbt de vraag optie zou het wel moeten kunnen om te reageren vind ik, nu moet ik een PB sturen, maar mochten er meer mensen op zoek naar naar een bepaald product, kunnen die een eventuele tip niet mee lezen, dat is wel jammer. Maar helaas bewijzen veel mensen dat ze niet kunnen omgaan met de vrijheid die krijgen.
Tenslotte veel van het aangebodene kun je ook op Marktplaats terug vinden, en daar mag en kun je zoveel bieden als je wilt.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
-
- Contacteer:
Tenslotte veel van het aangebodene kun je ook op Marktplaats terug vinden, en daar mag en kun je zoveel bieden als je wilt.[/quote]
.
@Toch blijf ik bij mijn mening en kan me niet vinden in de jouwe.
Om bv een foto te google is altijd anders dan dat de verkoper de foto gewoon duidelijk hier op het net laat zien van het aangeboden product.
Alleen al om te zien dat het er echt zo netjes uit ziet als beweert word.
- kunnen die een eventuele tip niet mee lezen
@ook dit vindt ik 1 van de redenen waarom je zou moeten kunnen reageren
- Maar helaas bewijzen veel mensen dat ze niet kunnen omgaan met de vrijheid die krijgen.
@Hier moet een moderator ingrijpen en die gene die de aanbieder onder uit haalt waarschuwen.
- Tenslotte veel van het aangebodene kun je ook op Marktplaats terug vinden, en daar mag en kun je zoveel bieden als je wilt.[/quote]
@waarom dan überhaupt hier op het board een aanbod toppic ???
@Ook staat er vaak genoeg geen link bij van mp of speurders etc
Tenslotte veel van het aangebodene kun je ook op Marktplaats terug vinden, en daar mag en kun je zoveel bieden als je wilt.[/quote]
.
@Toch blijf ik bij mijn mening en kan me niet vinden in de jouwe.
Om bv een foto te google is altijd anders dan dat de verkoper de foto gewoon duidelijk hier op het net laat zien van het aangeboden product.
Alleen al om te zien dat het er echt zo netjes uit ziet als beweert word.
- kunnen die een eventuele tip niet mee lezen
@ook dit vindt ik 1 van de redenen waarom je zou moeten kunnen reageren
- Maar helaas bewijzen veel mensen dat ze niet kunnen omgaan met de vrijheid die krijgen.
@Hier moet een moderator ingrijpen en die gene die de aanbieder onder uit haalt waarschuwen.
- Tenslotte veel van het aangebodene kun je ook op Marktplaats terug vinden, en daar mag en kun je zoveel bieden als je wilt.[/quote]
@waarom dan überhaupt hier op het board een aanbod toppic ???
@Ook staat er vaak genoeg geen link bij van mp of speurders etc
- Kees Ouwehand
Om de peiling enigzins een serieus karakter te geven moet er zo te lezen een derde optie bij. Dat is wel reactie mogelijk op Vraag maar geen reactie mogelijk op Aanbod.
Bij de inzichten voor wat betreft Aanbod mis ik het inzicht bij kopers dat de vraagprijs van een 2e-hands artikel (dat is per definite het aanbod) onderhandelbaar is. Vind je de prijs te hoog, dan moet je over een lagere prijs onderhandelen. Afgezien van een openbare veiling is het onderhandelen over de prijs geen publieke aangelegenheid. Een van de andere achtergronden waarom in Aanbod de reactie optie (na vele jaren van ervaring met Aanbod op CarpBoard) is uitgezet.
Groet, Kees
Bij de inzichten voor wat betreft Aanbod mis ik het inzicht bij kopers dat de vraagprijs van een 2e-hands artikel (dat is per definite het aanbod) onderhandelbaar is. Vind je de prijs te hoog, dan moet je over een lagere prijs onderhandelen. Afgezien van een openbare veiling is het onderhandelen over de prijs geen publieke aangelegenheid. Een van de andere achtergronden waarom in Aanbod de reactie optie (na vele jaren van ervaring met Aanbod op CarpBoard) is uitgezet.
Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
- Jan Witter
sander kunst schreef:1. Alleen al om te zien dat het er echt zo netjes uit ziet als beweert word.
2. Hier moet een moderator ingrijpen en die gene die de aanbieder onder uit haalt waarschuwen.
3. Waarom dan überhaupt hier op het board een aanbod toppic ???
4. Ook staat er vaak genoeg geen link bij van mp of speurders etc
Je hoeft het ook niet met mij eens te zijn.
1. Wat nou als de verkoper een foto van internet heeft gehaald, dan zie je nog niet hoe het er uit ziet.
2. Modjes zijn allemaal vrijwilligers, en de meeste zijn hele dagen aan het werk.
3. Is niets meer als een extra service.
4. Ze staan er net zo vaak wel bij.
-
- Contacteer:
Jan Witter schreef:
Je hoeft het ook niet met mij eens te zijn.
1. Wat nou als de verkoper een foto van internet heeft gehaald, dan zie je nog niet hoe het er uit ziet.
2. Modjes zijn allemaal vrijwilligers, en de meeste zijn hele dagen aan het werk.
3. Is niets meer als een extra service.
4. Ze staan er net zo vaak wel bij.
Eerlijk is eerlijk Jan.
Ik moet je ergens toch wel een beetje gelijk geven

- Andre Jacobs
reacties op vraag en aanbod boeit me niet zo, maar dat je je eigen advertentie niet meer kunt wijzigen vind ik eeeuh kut. Loopt het niet met de verkoop van iets, kun je de prijs niet aanpassen en moet je een nieuwe advertentie maken. Da's nie handig nie
- Patrick lamers
-handel over prijs hoort volgens mij inderdaad niet thuis in een topic.
-prijs te duur, ik geef een voorbeeld, 3st 4500b, zijn nu €75,- per stuk waard ongeveer.
Vroeger waren ze veel duurder, meneer aanbieder wilt er €150,- voor.
Handig als dit gemeld kan worden, pb kan ook, maar geeft je meer het idee van een bemoeial.
-type, staat etc. Is niet handig als je er 10x over gepbt word,
je kan je advertentie niet aanpassen om het duidelijker te maken.
-vorige puntje, niet kunnen aan passen van advertenties,
Erg iritant, zoals al eerder genoemt, je kunt de prijs niet wijzigen, niks toevoegen.
Het volgende nadeel, je mag geloof ik maar 7 advertenties per kwartaal ofzo,
Dit is redelijk, had iets meer gemogen, maar nu je niet meer mag uppen,
Moet je opnieuw plaatsen, gaat je aantal advertenties ook snel op
Dit is slechts mijn mening, geen aanval naar wie dan ook
Gr. Patrick
-prijs te duur, ik geef een voorbeeld, 3st 4500b, zijn nu €75,- per stuk waard ongeveer.
Vroeger waren ze veel duurder, meneer aanbieder wilt er €150,- voor.
Handig als dit gemeld kan worden, pb kan ook, maar geeft je meer het idee van een bemoeial.
-type, staat etc. Is niet handig als je er 10x over gepbt word,
-vorige puntje, niet kunnen aan passen van advertenties,
Erg iritant, zoals al eerder genoemt, je kunt de prijs niet wijzigen, niks toevoegen.
Het volgende nadeel, je mag geloof ik maar 7 advertenties per kwartaal ofzo,
Dit is redelijk, had iets meer gemogen, maar nu je niet meer mag uppen,
Moet je opnieuw plaatsen, gaat je aantal advertenties ook snel op
Dit is slechts mijn mening, geen aanval naar wie dan ook

Gr. Patrick
Boeruhhhhhhhhhhh
- michel Tja
- Contacteer:
wees blij dat ze uberhaupt die sub sectie willen behouden na al dat gezeik in het verleden.
ze kunnen het ook opheffen en iedereen verwijzen naar marktplaats aangezien dit een discussie forum is.
iig ik ben blij dat het er is, en er veel aan gedaan wordt om misbruik,handelaars en beroeps idioten te weren.
naar mijn idee werkt het prima zoals het is, scheelt de mods ook weer een zooi werk.
gelukkig bestaat er zoiets als de PB knop
ze kunnen het ook opheffen en iedereen verwijzen naar marktplaats aangezien dit een discussie forum is.
iig ik ben blij dat het er is, en er veel aan gedaan wordt om misbruik,handelaars en beroeps idioten te weren.

naar mijn idee werkt het prima zoals het is, scheelt de mods ook weer een zooi werk.
gelukkig bestaat er zoiets als de PB knop

Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz

- weerensteyn harold
daar heeft michel wel een punt !!
- leen goudappel
Vindt het prima zo
Marktplaats is niet anders dan hier! Wil je meer weten kan je bellen of mailen of een berichtje sturen.
Ciao
Marktplaats is niet anders dan hier! Wil je meer weten kan je bellen of mailen of een berichtje sturen.
Ciao
.
Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
- Patrick lamers
Michel, niet zo gek punt, ben er zeker ook blij mee!
Het kan alleen beter
Het kan alleen beter

Boeruhhhhhhhhhhh
- Andre Jacobs
ja maar ja maar ja maar zorg dat je dan iig je éigen advertentie kunt wijzigen. Dat kan op marktplaats ook.
Nouja uiteindelijk moet er natuurlijk niemand iets, we hebben t maar te slikken zoals het komt, we betalen er immers niet voor. Maar wil je je bezoekers een plezier doen? Doe er iets aan!
Nouja uiteindelijk moet er natuurlijk niemand iets, we hebben t maar te slikken zoals het komt, we betalen er immers niet voor. Maar wil je je bezoekers een plezier doen? Doe er iets aan!

- Sven van Anrooy
- Contacteer:
Patrick lamers schreef:-type, staat etc. Is niet handig als je er 10x over gepbt word,
Da's gewoon een kwestie van je advertentie in één keer zo duidelijk en volledig mogelijk maken. Keertje doorlezen voor je op verzenden klikt. Staat, eventuele specifieke gebreken en meer is allemaal al bij je bekend als je de zooi te koop zet. Vermeld dit ook gewoon, krijg je ook minder PB's. Scheelt ook weer.
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm
- Andre Jacobs
en dan wil je toch je prijs aanpassen of heb je bv tóch je molens apart verkocht van de hengels. Kun je weer een nieuwe advertentie maken ipv m even aanpassen. Ook al kijuk je de advertentie tien keer na en ook al is de advertentie perfect op moment van plaatsen. Morgen kan de sitautie weer helemaal anders zijn en dan is het gewoon lastig.
- Kees Ouwehand
Kijk naar mijn onderschrift. Het werkt echt.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
- Patrick lamers
Kees, dat is toch om te verwijderen??
Over Direct duidelijk maken, je kunt altijd iets vergeten
,
Toch heb jij hier wel een beetje gelijk.
Zoals andre zegt, hoe los je dit op??
Iedere keer een nieuwe advertentie is geen optie lijkt me, ivm het limiet.
Prijs aanpassen, ook vaak voorkomend, nie heel handig.
Slechts mijn mening,
Gr. Patrick
Over Direct duidelijk maken, je kunt altijd iets vergeten

Toch heb jij hier wel een beetje gelijk.
Zoals andre zegt, hoe los je dit op??
Iedere keer een nieuwe advertentie is geen optie lijkt me, ivm het limiet.
Prijs aanpassen, ook vaak voorkomend, nie heel handig.
Slechts mijn mening,
Gr. Patrick
Boeruhhhhhhhhhhh
- Sven van Anrooy
- Contacteer:
Maar wel een goede mening in mijn ogen..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...
- Patrick lamers
Sven, wat bedoel je??
Boeruhhhhhhhhhhh