Ik zie hier in dit topic allerlei "grote" namen voorbij komen. Alle met een zeer duidelijke mening. Maar mag ik even als "gewone" bezoeker reageren. Het is erg eenvoudig om te zeggen wat er niet goed is, of zelfs zeggen dat de beurs geen bestaansrecht zou moeten hebben (nog makkelijker), ik denk bij mezelf kom dan eens met een goed idee om het beter te maken.
Persoonlijk, ben ik best wel een materiaalgek, alles wat met vissen te maken heeft vind ik wel leuk. Van camera, tot molens. Van boeken tot camouflagenetjes. daarom ga ik ook graag af en toe naar een beurs. Wat mij persoonlijk iets minder boeit zijn bollies. Ik weet waar ik ze kan kopen, of ik draai ze zelf. In mijn ogen als een "leek", lijken ze buiten de namen en details allemaal op elkaar. (oeps, is mijn idee he, nogmaals ik ben voor jullie draaiers, fabrikanten toch geen goede afnemer

Van mij mogen er dus nog meer "gewone spulletjes" staan. Het najaar kan toch ook mooi zijn om de nieuwe releases voor 2012 als teaser te laten zien.
Mischien een ilusie, of een foute redenatie maar waarom niet wat meer (engelse) materiaal fabrikanten, hun zijn vaak de trendsetters. Denk aan Jag, dymag, matrix, met hun nieuwe rvs/ carbon, fox komt met een nieuwe lijn alu steunen, en diverse andere spulletjes uit. Wychwood over een tijdje met de epic alarms, etc etc. Cotswold met die uber vette stokken, free sprit, ga zo maar door. Ik vergeet nu een hoop fabrikanten, en een hoop produkten hoor, excuses daarvoor. Dat zou ik persoonlijk echt cool vinden om op een beurs voor het [url]eerst[/url] te zien. Ook hengelbouwers, pennendraaiers, schrijvers (nederlandse, engelse, belgische, laten sigeneren etc). De meeste bezoekers vinden het natuurlijk ook wel euk om die mensen eens in het echt te zien.
Verder vind ik het erg knap dat dit geheel geregeld wordt voor en door een groep vissers, en ondernemers. Wat ik heb gezien gister waren het volgens mij bijna allemaal "kleine vissen" in de zee. En juist dat maakt het allemaal veel knapper en bijzonder om zoiets toch van de grond te krijgen.
Groetjes, en ik hoop dat mijn post als postief en opbouwend wordt gelezen want zo is hij ook bedoeld.
William