15-07-2003 10:19
Je hebt gelijk Jos, ik zie mijzelf niet als een beginnende karpervisser (meer), maar ik kan begrijpen dat de iets oudere garde er soms een punthoofd van krijgt dat er steeds meer jongeren de weg naar de waterkant weten te vinden! En ja... ook met zo´n forum helpen wij deze vissers op weg naar succes, dat is op zich niet verkeerd, wna je medevissers de goede kant op wijzen is alleen maar goed maar het heeft natuurlijk 2 kanten! Er zitten altijd 'ratten' tussen, die vissen op jouw stek als je weg bent, komen met een ghettoblaster aan, krat bier en vissen maar! Dit is alleen niet de manier van vissen! Zo kan je niet in de natuur zitten!
Ikzelf ben blij dat er vroeger een oudere man mij een klein beetje op weg hielp met het karpervissen, ik deed alles fout wat je mar fout kon doen en wist ook echt geenkarper te vangen met statisch vissesn,maar ieder jaar stapje voor stapje vooruit gegaan en ik weet nu goed mijn vissen te vangen! Ik vind het niet erg om mijn kennis te delen, maar stekinfo zal ik zeker niet meer geven! Ook in het belang van anderen!
Jos, ik hoop dat het lekker rustig bij je blijft, ik denk dat ik de plas die je bevist wel ken en het is zeker een mooi water! Ik wens je veel succes en heel veel gevulde bewaarzakken...
Marijn