hallo heren!!
vorig jaar heb ik zeer goede resultaten geboek op mijn water. dit jaar wil het helemaal niet lopen ik heb op 15 nachte pas 5 vissen gevangen terwijl ik dat vorig jaar in 1 nacht tikte. ik heb het water vervloek uitgescholde en verwel gezegt. ik zag het totaal niet meer zitten en had andere watere wateren uitgezocht om daar nog mun seizoen te rede. nu zat dat watertje vol na een uur rond gereden te hebben samen met mijn maat en vele andere putjes bezocht te hebben hadden 2 keuzes: of naar huis of naar mijn thuiswatertje wat ik verwel had gezegt.. voor de mensen die een heel goed geheugen hebben heb ik de laaste tijd toch aardig wat visjes nog weten te vangen onderandere in een aftakking van mij thuiswater.. nou het nachtje begon al goed.. kon mijn lijnen uitvaren in het donker en ook mijn tent opzetten in het donker heb de hele avond zonder vertrouwen gezetten.. waarom ga ik hier zitten blanke als ik ook lekker warm thuis in mun bedje kan liggen? toen kregen we ook nog 2x bezoek van oom agent en daarna besloot ik lekker in mun slaap zak te gaan liggen.. maar zoals bij vele ruzies hebben we het weer bij gelegd want dit kreeg ik sochtens vroeg voor mun kiezen.. terwijl mijn maat 30 meter vederop in zun tent lag en niks door had

8,5 kilo

10,8

mun nieuwe rigs pakte goed uit evenals een nieuwe bollen
pff want ben ik blij met deze 2 vissen het vertrouwen is weer helemaal terug 10 vissen waarvan 6 uit de laaste 6 nachte!!
mvg stefan