Goedemiddag,
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met gemalen verse garnalen (of diepvries) in hun mix. Dit naar aanleiding van een aantal Spanjaarden die gemalen rivierkreeft in hun boilies gebruikten.
Garnalenmeel, is 10% hiervan te gebruiken in een mix, die verder voor 60% bestaat uit gries, soja en polenta?
MvG Raymon
gemalen garnalen
- Frank Avezaat
- Contacteer:
Ik gebruik al een tijdje door mijn mixen de gemalen garnalen... het geeft een ontzettend goede geur af en geeft je boilie een extra interessant effect.
Deze gedroogde garnalen zou je kunnen bestellen op <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.e-ingredienten.nl" target="_blank" class=bericht>http://www.e-ingredienten.nl</a><!-- BBCode auto-link end -->
Mvg, Frank Avezaat
ps; tja... of het vanuit nederland makkelijk naar Valencia gestuurd wordt weet ik dan ook weer niet
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Frank Avezaat op 2003-07-08 16:34 ]</font>
Deze gedroogde garnalen zou je kunnen bestellen op <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.e-ingredienten.nl" target="_blank" class=bericht>http://www.e-ingredienten.nl</a><!-- BBCode auto-link end -->
Mvg, Frank Avezaat
ps; tja... of het vanuit nederland makkelijk naar Valencia gestuurd wordt weet ik dan ook weer niet

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Frank Avezaat op 2003-07-08 16:34 ]</font>
Frank,
In welke dosering gebruik jij dit?
Heb het namelijk al eens eerder in een mix gebruikt, volgens mij een kleine 10% (heb m'n schijf eens moeten formatteren dus was de mix weg) en ik kreeg zinkende,een paar drijvende en zwevende boilies. Zeer dressuurdoorbrekend maar niet echt de bedoeling. Wil een zeer lichte boilie maken.
Gr. Raymon
In welke dosering gebruik jij dit?
Heb het namelijk al eens eerder in een mix gebruikt, volgens mij een kleine 10% (heb m'n schijf eens moeten formatteren dus was de mix weg) en ik kreeg zinkende,een paar drijvende en zwevende boilies. Zeer dressuurdoorbrekend maar niet echt de bedoeling. Wil een zeer lichte boilie maken.
Gr. Raymon
- Wil Jeurninck
- Contacteer:
Dat van die zinkende drijvende en zwevende boilies uit een draai(dus van dezelfde partij)komt ook voor met vismeel.
Reden er zit garnaal verwerkt onder het vismeel.
Sta je ff stom te kijken als het gebeurt.
Wil.
Reden er zit garnaal verwerkt onder het vismeel.
Sta je ff stom te kijken als het gebeurt.
Wil.
- Frank Avezaat
- Contacteer:
Ik gebruik niet al teveel raymon
door mijn mix doe ik per pond een grote eetlepel... en na het koken rol ik ze er soms nog even doorheen... vooral dat geeft een interessant effect
frank
door mijn mix doe ik per pond een grote eetlepel... en na het koken rol ik ze er soms nog even doorheen... vooral dat geeft een interessant effect
frank
- Wil Jeurninck
- Contacteer:
Tuurlijk vangt het goed,en wel omdat ze zo licht zijn,ik denk dat dat nog vele male beter is als het garnalenmeel,alleen op stromend water ja dan......
Er is nl niets zo verleidelijk voor een karper als iets wat bij de minste beweging van het water wat op en neer dwarrelt.
Maarja niet geschikt dus voor alle situatie's.
Wil.
Er is nl niets zo verleidelijk voor een karper als iets wat bij de minste beweging van het water wat op en neer dwarrelt.
Maarja niet geschikt dus voor alle situatie's.
Wil.
-
- Contacteer:
Misschien gemalen koeproek een idee......?
groetjes Benny
groetjes Benny
- Wil Jeurninck
- Contacteer:
KOEproek Benny.

- Wil Jeurninck
- Contacteer:
Och Benny misschien wat last van de gekke KOEproekziekte?
Kan gebeuren.

Kan gebeuren.
-
- Contacteer: