Van vis 1 geen foto omdat terwijl hij op de mat lag de hengel van m'n maat er vandoor ging.
Vis 2: Hoe oud zal deze karper ongeveer zijn?

Vis 3 (12kg):

je kent de hyves respect button toch wel? Die zal nu op zijn plaats zijn geweest.
  je kent de hyves respect button toch wel? Die zal nu op zijn plaats zijn geweest.Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.

Vormen van respectWPJ Barnas schreef:Jo Bart New Moddereter On The Board,
Ik heb al heel erg lang (jaren) een vraag naar aanleiding van soortgelijke postings die ik hier geregeld lees. Ik ga deze vraag nu uitspreken, want het jeukt een beetje. En dan ben ik maar een zeikerd, dat vind ik niet zo heel interessant.
Waarom respect voor enkel een foto van een - zo te zien - vrij grote vis?
Ik lees geen verhaal, ik lees geen waardering, ik lees geen genot, ik lees geen essentie, ik lees geen beleving, ik lees geen volharding, ik lees geen ontbering, ik lees geen boeiende en inspirerende boodschap, ik lees helemaal niks bij deze hele foto.
Wat de fuck valt er te respecteren? Wat is respect? Wanneer verdient iemand dat?
Maar wel gefeliciteerd beste Kevin en natuurlijk respecteer ik Barts beleving van deze foto.
Groet,
Willem
 Is meer de arrogantie die om de hoek komt kijken
  Is meer de arrogantie die om de hoek komt kijken   

En antwoord voor Willem. Maar ach hij weet het wel hoor.
  En antwoord voor Willem. Maar ach hij weet het wel hoor. 
  Dat wordt lachen
 Dat wordt lachen 

Bart Schoemaker schreef:Martijn, projectvissen?
 Dacht echt dat het marijn was
 Dacht echt dat het marijn was 
Bart Schoemaker schreef:haha, je naam verbeteren in een citaatDacht echt dat het marijn was

Martijn C. de Groot schreef:Waar je allemaal over kan vallen joh... werkeloos ofzo?

Kevin Johannesen schreef:Sorry hoor Sven, maar vind je posting echt van geen enkele waarde, zeker niet als ik net het topic dubbel runs heb door gekeken. Nu heb ik je foto al eens eerder hier op het forum voorbij zien komen, misschien dat daar wel een relaas bij zat, maar in het bovengenoemde topic kan een beetje begeleidend commentaar ook geen kwaad, toch?
Iets van de pot en een ketel...