Gisteren is mijn spro hengel gebroken
 . Ik was aan het feederen en toen zat mijn onderlijntje en of voerkorfje vast. Dus ik probeerde een beetje te trekken maar er gebeurde niks. Ik wilde me voerkorfje en onderlijntje niet kwijtraken dus ik ging er heen varen met een bootje. Toen weer getrokken en er leek iets los te komen en toen STJAK, hengel gebroken
. Ik was aan het feederen en toen zat mijn onderlijntje en of voerkorfje vast. Dus ik probeerde een beetje te trekken maar er gebeurde niks. Ik wilde me voerkorfje en onderlijntje niet kwijtraken dus ik ging er heen varen met een bootje. Toen weer getrokken en er leek iets los te komen en toen STJAK, hengel gebroken  . (had achteraf beter lijn kunnen doorknippen of aan het lijn zelf kunnen trekken maar daar dacht ik toen even niet aan) Dus nu ben ik opzoek naar een nieuwe hengel. Ik ben wel opzoek naar een een goedkope hengel. Ik zat te denken aan 10-30 euro. Ik ben een allrounder denk ik. Ik feeder en ik vis met dobber ik ga misschien ook nog snoeken en ik vis ook met de pen. Ik heb zelf al gezocht en ik dacht dat een karper hengel de beste keuze is omdat je daar denk ik wel de meeste vissen mee kan binnen halen. Ik kwam op deze hengels uit:
. (had achteraf beter lijn kunnen doorknippen of aan het lijn zelf kunnen trekken maar daar dacht ik toen even niet aan) Dus nu ben ik opzoek naar een nieuwe hengel. Ik ben wel opzoek naar een een goedkope hengel. Ik zat te denken aan 10-30 euro. Ik ben een allrounder denk ik. Ik feeder en ik vis met dobber ik ga misschien ook nog snoeken en ik vis ook met de pen. Ik heb zelf al gezocht en ik dacht dat een karper hengel de beste keuze is omdat je daar denk ik wel de meeste vissen mee kan binnen halen. Ik kwam op deze hengels uit: Yaris Trend Majesti Carp
Attack Result Carp
Shakespeare Zeta Carp
Ik heb ze gevonden op henkkoster.nl Welke denk jullie dat het beste bij mij past of weten jullie misschien een betere die ook in mijn budget past. (mag ook op andere site te vinden zijn dan op henkkoster.nl)
Btw: Ik gebruik een Abu cardinal 55 molen. (een oude van mijn opa

alvast bedankt!
groetjes mitch stand

de plezier die we toen hadden aan het vissen was groter als dat ik nu heb
   de plezier die we toen hadden aan het vissen was groter als dat ik nu heb