Let niet op mijn piepers, delkims zijn besteld.....
Sorry voor de hengels, centuries zijn onderweg....
Best leuk voor mijn leeftijd toch? ik ben pas 7....
Wat maakt het potverdorrie uit, het piept, het staat en het vangt, klaar. Je hoeft je tegenwoordig echt niet te verontschuldigen als je geen high end, over the top, superdeluxe setje hebt hoor. Je zou menig zooi van de huidge 30ers en 40ers (leeftijd kerp vissers he..
 ) is hebben moeten zien toen hun 12 waren...
 ) is hebben moeten zien toen hun 12 waren...Vang een dikke, greetings W
Ps mijn mooiste dril's (en mischien ook wel vis avonturen) heb ik vroeger gehad op mijn 2,10 mtr telescoop, waaraan een 30 grams bolt rig systeempje zat geknoopt.

geen stoel of niks, gewoon naast men hengel die gewoon op de grond lag naar de toppen kijken. Ik vis al sinds dat ik 6 was, en ben pas serieus begonnen op karper toen ik 12 jaar was
 geen stoel of niks, gewoon naast men hengel die gewoon op de grond lag naar de toppen kijken. Ik vis al sinds dat ik 6 was, en ben pas serieus begonnen op karper toen ik 12 jaar was  )
 ) 

Haha
 Haha
 heb er niet al te lang voor hoeven sparen want had nog wat over van me vakantie geld... !!
 heb er niet al te lang voor hoeven sparen want had nog wat over van me vakantie geld... !!

, als je ouders het je willen geven oke, maar dan hecht je ook minder waarde aan je spullen, vraag me alleen af waarom je het nodig hebt??? ervaring opdoen is toch veel belangrijken?? denk niet dat je op je 16 een setje txi nodig hebt, of je die dan van je ouders krijgt of niet, james setje is daar een mooi voorbeeld van...
, als je ouders het je willen geven oke, maar dan hecht je ook minder waarde aan je spullen, vraag me alleen af waarom je het nodig hebt??? ervaring opdoen is toch veel belangrijken?? denk niet dat je op je 16 een setje txi nodig hebt, of je die dan van je ouders krijgt of niet, james setje is daar een mooi voorbeeld van...