Ik vind dat jij krampachtig doet.
Laat eens wat foto's zien van jouw teringzooi, als voorbeeld.
Groet,
Willem
Arno Bijl schreef:Is dit een huisvrouwenclub ofzo??
Mooie spulletjes ok, maar dit slaat alles, straks nog ook nog Jan de Bouvrie ingerichte bivvy?
3 molens op een Pod maar de handletjes inklappen want het staat zo mooi op de rodpod, of het handig en functioneel is lijkt tegenwoordig van minder belang!
Ik neem zwarte handletjes zo en eikenhout getweakt potje zus. Het zijn visspullen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Typisch geval van glamvissers in mijn ogen.
Ga je mee vissen op die blubberstek? "nee het regent ook nog dan worden mijn molens vies van de blubber"
Zo setje zal er lang mooi blijven uitzien aan een weekendje Maas of aan een frans reservoir!

Lodewijk Michels schreef:Arno zo beter?
William Crommentuijn schreef:Sander,
Die hengels doen me denken aan rivella, een beetje vreemd maar best nice, holglas? welke bouwer? i like them!!!
O ja en even back on topic: die folded handle shit, echt salonvissers allemaal ja!![]()
Groet W
Richard Pont schreef:Ach Arno.....
Die Technium lijn zit niet op mijn molens omdat het zo mooi kleurt, maar omdat dit mijn favoriete lijn is zoals je in diverse lijnentopics kan lezen. Functioneel dus.
En ja, die zwarte slingerknopjes vind ik mooi, maar deze slingerknopjes zijn net zo functioneel als originele knoppen, dus daar lever ik niets op in.
Ik vind het mooi als de hengels compact bij elkaar staan en die slinger uitklappen kan je al doen tijdens het oppakken van je hengel, dat duurt nog geen seconde en gaat in één beweging. Doet dus geen inbreuk op de functionaliteit. Als het nodig is om de hengels verder uit elkaar te zetten dan zet ik ze op losse bancksticks.
Ja, ik ben heel zuinig op mijn spullen, maar dat was ik ook met de 5500 XTB's die ik hiervoor had. Ik heb nog nooit een water niet bevist omdat dit zonde zou zijn voor mijn spullen. En ja, ik heb de bekende grote reservoirs in Frankrijk het Hollandsch diep enz. ook wel gehad.
Wat is er verkeerd aan dat ik wat meer uitgeef aan mijn spullen en dat ik er wat meer moeite voor doe om het er wat mooier uit te laten zien?
Bij mij staat functionaliteit altijd voorop, anders had ik mijn Nevilles niet verkocht om weer met TXI's te gaan vissen en had ik wel een mooie sportwagen gehad in plaats van mijn erg functionele bestelauto cq rijdende bivvy.
Waarom neem ik eigenlijk de moeite om hier op te reageren ?
Arno Bijl schreef:ok geef toe opmerking was beetje krap door de bocht. Mijn setje; 3 pb stokken rvs steunen los, soms buzzerbars, delkim txitjes en ultegra's. NIet uitgezocht op hoe mooi het bij elkaar past, maar omdat het spullen en merken zijn die functioneel zijn en hun werk doen.