Hallo ik wil graag weten war je wel macht nacht vissen en waar niet. Dit in de buurt van Loosdrecht. Ik ben nu net door een veldwachter bekeurd. en wil dit niet nog en keer terug mee maken zo. Ik kom uit Belgie en weet dus nog niet zo veel plekken> Het boekje wat bij den vispas mee kwam is erg onduidlijk zo.
groet Robert
wie kan mij zegen waar ik wel mag nacht vissen
-
Beste Robert, als je dat boekje goed leest moet je toch al een heel eind in de goede richting kunnen komen. Veel HSV-en hebben inmiddels ook een website en e-mail adres, locale gegevens kun je dus ook via hen vragen. Of anders via de federaties.
-
amai das niet gemakkelijk dat boekje, maar ik ben wat op mijn laptop gaan uitklaren zo op het internet. Zo kwam uw tip mij goed uit. Na wat gelezen te hebben ben ik wel wat verder geraakt maar het is erg lastig zo. De eigenaar van het vakantiehuis kon mij vertellen waar ik terrecht kon bij een hengelsport winkel in Loosdrecht voor meer informatie. Dank u voor uw tip
Aart Lokhorst schreef:Beste Robert, als je dat boekje goed leest moet je toch al een heel eind in de goede richting kunnen komen. Veel HSV-en hebben inmiddels ook een website en e-mail adres, locale gegevens kun je dus ook via hen vragen. Of anders via de federaties.