Plakken zodiac

Plaats reactie
Bob van Leeuwen2

20-05-2011 20:21

Hallo,

Ik heb een zodiac gekocht via internet, en nu blijkt dat de voorboeg van de boot waar de binnen en buiten kant aan elkaar vast zitten los is gegaan, en nog op een paar andere plekken waar waarschijnlijk gewoon de fabriekslijm het begeven heeft, nu heb ik alle plekken gevonden een gemarkeerd zodat ik weet waar ze zitten.

Nu wil ik weten, wat is het beste, de boot weg te brengen, of met het plak kitje die er bij zat te lijmen, en hoe moet je het dan lijmen, ontvetten, goed schoonmaken en dan lijm er tussen? of een plakker er overheen voor de zekerheid?

Bob
Sven van Anrooy
Contacteer:

20-05-2011 22:47

Een lekje plakken zou ik zelf nog wel aandurven, even opschuren en de gebruiksaanwijzing van de twee componentenlijm volgen.

Laat de bodem los van de boot zou ik hem persoonlijk wegbrengen. Dat krijg ik niet voor elkaar. Niet blijvend goed. Het zal wel kunnen. Eerst even vragen wat de reparaties zouden moeten gaan kosten en dan een beslissing nemen. je zit wel in een lastig parket. Slechte opbergcondities kunnen funest zijn voor boten. Vocht enzo. Daar lijkt het wel op.

succes
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Plaats reactie