ik kan de blog niet vinden op totalfishing.nl kan iemand mij vertellen wanneer die er daar op komt te staan of als die er al op staat kan iemand dan een directe link naar de blog stuuren sturen?
Vandaag is er weer een nieuw stuk geplaatst (http://www.totalfishing.nl/karper,3,11937.html). Ik heb bewust gekozen om verder te gaan met het vertellen over de verlaten plas. Sinds 1 mei, dit jaar vis ik er weer met veel plezier.
Op totalfishing.nl heb ik verhaald over mijn belevenissen vanaf 1 mei 2011. Ik hoopte op 10 vissen dit jaar op de plas (een verdubbeling tov vorig jaar). Het zijn er inmiddels al 30. Ben dan ook superblij. Menno zal de 8 artikelen die op ttf te lezen zijn ook hier plaatsen.
Voorlopig zal ik dus weer trouw om de week een kronkel op kwo plaatsen. Ik miste de interactie via het forum. Bij ttf hadden ze daar begrip voor.
Ha Jeroen, Dat zijn idd de Fin-Nor offshore 4500. Dries heeft er bij "materiaal/review molens" een verslag over geschreven. Hij heeft mij aangestoken. Eenmaal deze slip meegemaakt, dan weet je niet wat je overkomt. Machtig mooi man!
Hoi Arjan, leg eens een 50 ponds gevlochten op je Fin-Nor. 200 gr lood aan een zijlijn en een lusje om je ontstoken kies. Flink wegzetten dat lood, doe het 's avonds en je zal zien hoe monter je wakker wordt 's morgens.
Ha Henk, Iets minder dramatisch als op jouw manier, maar ik heb hem eergisteren zelf getrokken. Wel onder toeziend oog van mijn tandarts, maar ik wilde perse dat rotding er zelf uit trekken. Zo pissig was ik. Voelde heerlijk (achteraf). Wat minder was, was dat door de ontsteking het niet goed verdoofd kon worden, maar het is me gelukt.