Heren, nu ben ik zelf nogal achterdochtig maar wie slaat hier op aan. Vast hebben enkelen de ad gezien gok ik zomaar.
Via marktplaats zag ik dit ''koopje'' voorbij komen. 3 delkim's, volgens mij blauw, rood en paars dacht ik dat de kleuren waren. De adverteerder was pas 1 dag actief op MP. De email komt niet overeen met de achternaam, helemaal niet zelfs. Ik heb wel een mobiel telefoonnummer, waarmee gezonden wordt via internet Iphone. Dus het is een vast nummer, veelal gekoppeld aan een persoon, omdat internet via prepaid een beetje duur is. Ik heb ook een woonadres gekregen. Eerst laten weten dat ik het opgestuurd wilde hebben en zijn adres ook wilde. Daarna aangegeven het toch op te willen halen. Dit kon, was op hetzelfde adres als eerder door hem aan mij opgegeven. Dus dat klopte. De aanbieder gaf zelf aan dat ik het ook kon komen ophalen, dus ik geloof wel echt dat hij de spullen heeft.....Sorry mourad....hhah maar deze aanbieder klonk mid 20, en sprak Noord Afrikaans. Jij was het niet, en echt veel andere zijn er ook niet die karpervissen......wel pikken

Ik heb ergens het vermoeden dat het mogelijk van diefstal afkomstig is? Ik ben wel mij machte om e.e.a. uit te zoeken, maar goed ik wil geen gestolen goederen overnemen. Ik heb aangegeven ze evt morgen op te komen halen. De advertentie is nu weg.
Zijn er nog meer mensen die hebben gereageerd of hun Delkim's kwijt zijn??