Wrijf het er maar in...

sander van thiel schreef:
Betaalbaar,Ving er vis mee,Betaalde 3,90 per kilo tot dat ze alleen maar boilies van boven de 6,00 gingen verkopen,Maar geen zorgen ik heb al prima vervangersErg jmmr
kevin diederen schreef:Wat een kansloos gedoe met die emmertjes...![]()
Ik hoor ze al tegen een voorbijganger zeggen. "Kunt u een foto maken? Maar dan moet de emmer er ook op staan".
Sven van Anrooy schreef:
Sorry hoor, maar dan heb ik iets gemist? Het is nu in ieder geval niet meer het geval dan als ik zo eens op de site van Jacco kijk..
Wat een kansloos gedoe met die emmertjes...
Mart Honen schreef:
Mee eens. Maar toch... De dag dat ik enkel een emmertje met merknaam op de foto's erbij moet schieten om m'n bollen voor niks te krijgen, zet ik m'n bezwaren wel overboord hoor. Zolang er verder maar geen eisen aan mijn visserij gesteld worden uiteraard. Maar goed, ik vang niet veel en al helemaal geen grote vis. En die enkele schub die ik vang plaats ik zelden op internet en dan zeker niet hier, dus een sponsordeal zit er vooralsnog niet in.
Kortom: ik stoor me ook aan die emmertjes, maar heb er tegelijkertijd wel begrip voor...
Arnoud Daalmeijer schreef:@Paul: werkelijk plaatjes van vissen!
kevin diederen schreef:Wat een kansloos gedoe met die emmertjes...![]()
Ik hoor ze al tegen een voorbijganger zeggen. "Kunt u een foto maken? Maar dan moet de emmer er ook op staan".