guido berkmortel schreef:http://karperwereld.nl/board/viewtopic.php?f=50&t=62495
zoals er wordt beschreven meningen verschillen en niet iedereen zal er even goed mee overweg kunnen.
Zoals het omschreven wordt zul je een aantal dingen aanpassen moeten. Ik heb dit niet als naar ervaren en vind het prima.
Natuurlijk zullen er mensen zijn die het onzin vinden of het zien voor iets nutteloos.
Maar diegene die hem te koop heeft staan, heeft het in ieder geval een kans gegeven.
Ik ben eerst ook met 1 BM begonnen vanwege dezelfde gedachte als velen hier nu.
Maar kan er pas over oordelen wanneer je het zelf hebt getest en ik ben tevreden.
Het is jammer dat deze man hier niet beschrijft waarom hij het te koop heeft en ook geen dergelijke verslag neer zet.
Zullen velen nog wat aan hebben voor wat betreft hun keuzes.
maar goed het zal vast niet voor iedereen een uitkomst zijn en voor een ander juist wel.
Het systeem werkt verders prima al hoe wel het met een schuiflood het beste naar toebehoren werkt.
maar goed blijf lekker door hameren dan zal ik zien dat ik er weer wat vissen uit kan slingeren aankomend weekend en dan schrijf ik mijn verslag wel weer.
Heb er nu 3 in mijn bezit dus de kansen voor mij zijn weer vergroot en heb er zeker weten vertrouwen in.
Succes iedereen het weekend mooi weer op het programma.
mvg; jan