Hier bleef het helemaal stil vanavond

ben scholten schreef:ja vreemd ik had het nog niet meegemaakt.
ik weet dat de kleinere vaak samen azen maar had verwacht na het drillen en verspelen van de eerste dat de stek behoorlijk verstoord zou zijn.
wel echt een heerlijk gevoel.
je staat nog te trillen van de verspeelde vis maar je ziet nog steeds bellen.
je legt weer voorzichtig in en nog meer bellen verschijnen en ondertussen zit je hart in je keel want je ziet em ook nog(lang leve poloroid) dan gaat je dobber langzaam onder YESSSS hangen!.
en als bonus nog groter ook , echt geweldig.

ben scholten schreef:het gekke was dat kort voordat ik de spiegel ving verspeelde ik een andere kleiner spiegeltje(vlak voor het net)
net toen ik wilde doorgaan naar de volgende stek zak ik nog steeds aasbellen en hangen dus.

[/URL]
[/URL] En binnenkort ga ik ook nog speciaal een mat kopen die kleiner is en speciaal voor het penvissen, want de mat die ik normaal gebruik is te groot om mee te zuilen, sorry voor het ontbreken ervan
 En binnenkort ga ik ook nog speciaal een mat kopen die kleiner is en speciaal voor het penvissen, want de mat die ik normaal gebruik is te groot om mee te zuilen, sorry voor het ontbreken ervan  Heb hem op het gras gelegd, nadat ik zeker wist dat er geen obstakels waren. Maar nogmaals sorry voor het ontbreken van de mat
 Heb hem op het gras gelegd, nadat ik zeker wist dat er geen obstakels waren. Maar nogmaals sorry voor het ontbreken van de mat  
   Net voor ik de karper in het schepnet liet glijden brak de lijn ook nog eens.... Maar hij kwam op de kant, en een voorbijganger wilde wel een fotootje schieten.
 Net voor ik de karper in het schepnet liet glijden brak de lijn ook nog eens.... Maar hij kwam op de kant, en een voorbijganger wilde wel een fotootje schieten.