Taco, ik begrijp dat je het niet slecht bedoelde, het kwam echter een beetje zo over, alsof je mij 'moest hebben' Nu is het rechtgezet en is alles dus in orde he
Vang ze nog!
Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma
Daniël bedankt. Vind die rvs dingen wel duur, en als jij die zwart gecoate goed genoeg vind vertrouw ik daar op. Echt een mooie set heb je, zal aardig wat centjes in zitten.
Valt wel mee eigenlijk. De Amiaud en 4x North Western komen uit soort van "opheffingsuitverkoop" Nu alleen nog kijken voor 4 degelijke piepers, zodat ik mijn ES-jes vaarwel kan zeggen.
Jean-Paul Wix met alle respect maar waarom zulke lelijke buzzerbars ? Het staat stevig maar 4 losse banksticks ook. Moest het even zeggen want zoiets lelijks kom je niet vaak tegen. Maar gelukkig verschillen de smaken.
Heb het setje in mijn handen gehad, ziet er erg strak en gelikt uit alleen al het gewicht scheelt kilo's. Verder zijn de wakers die ik zelf ook heb alleen al is een verhaal apart.
Ik vind deze specifieke setup van Jean Paul nou niet het mooiste, maar die targetbaits banksticks/buzzerbars vind ik over het algemeen toch wel erg mooi hoor. Het is in geanodiseerd aluminium toch (meende ik te hebben gelezen op de site)?
Een objectief antwoord is misschien niet heel hard te verwachten, maar het RVS wordt natuurlijk óok veel gebruikt vanwege de robuustheid/levensduur. Hoe zit het met die zaken bij de targetbaits banksticks buzzerbars?
Kan Je-an -Paul al jaren als een man die kwaliteit (akelig) hoog in het vaandel heeft staan. Compromis sluiten ten koste van de kwaliteit ben ik nog niet bij hem tegengekomen. Heb nog de afspraak met hem lopen zijn setup aan buzzelbars dit jaar uitgebreid onder de loep te nemen. Over zijn wakers met magneetsluiting ben ik ten volle tevreden, zeker qua duurzaamheid en gebruikers gemak. De kettinkjes gebruik ik van Solar, is hetzelfde schroefdraad. Wil je een aanpassing van het schroefdraad dan kan dat ook.
Kwaliteit is de mate waarin goederen en diensten voldoen aan de eisen van de desbetreffende persoon. Dat verschilt per persoon. Wat voor Je-an -Paul kwalitatief goed moet zijn hoeft misschien niet voor een ander. Het oog wil ook wat. En ze voldoen in mijn geval niet aan de verwachting van een kwaliteit bankstick.
Ik vind ze niet mooi meer niet. Het kunnen zeker degelijke banksticks zijn maar dat kan niet bepalen. Omdat ik heb ze tot op heden niet in me handen heb gehad. En ik vind (24,99+34,99) 59,98 euro belachelijk voor een bankstick.
Het woord "kwaliteit" kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden.